Wordt weer lekker gewisseld zo Die 2020 Venti ben ik achteraan gegaan om te bestellen maar vergeet het maar, nergens meer bij Panerai en een paar in het grijze circuit en zoals er al geschreven wordt, neem ong 9 á 10 K mee anders heb je niets
Dat is snel gegaan, net een paar weken gedragen
Zeer fraai!
Panerai is voor mij toch altijd wel een zekerheid binnen de collectie. Ik draag ze altijd het meest van allemaal.
Ikzelf heb uiteindelijk gekozen voor een 42mm maar de 44mm gaat ook nog net😇

neem ong 9 á 10 K mee anders heb je niets
Haha dan is dit je kans!
Ik zie het idd. Erg gaaf ding😅
Misschien kun je het onderste logo laten dichtplamuren en laten overspuiten. Echt een trampstamp.
Mag ik vragen welke aftermarket buckle leverancier uit Duitsland raad je aan?
Ik ben ook nog in de markt voor een paar 20 en 22mm buckles. Ik hoor het graag.
Nice, lekker duo zo
Zelf heb ik de 1033 met blauwe dial. Is en blijft een ogenvanger! Blauw is niet direct de klassieker maar die kan je er altijd bij kopen😉
Prachtig deze!
Misschien iemand hier die zijn Panerai beu is…en wil (in)ruilen? Inspiratie komt van eerder berichtje hierboven
Hi Rene, koop deze bij www.watchbandcenter.com , zij hebben in verschillende maten en kleuren, ook Ti, correcte behandeling, goede gesp, snel thuis en mooie prijs ook. Deze HeBD-2021, HeBD-2017 en RiBD-2101 heb ik. Verzendkosten enkel 3,45
Gefeliciteerd veel draagplezier

Misschien kun je het onderste logo laten dichtplamuren en laten overspuiten. Echt een trampstamp.
Zijn er een hoop die het niet eens zijn, maar ieder zijn mening
Eindelijk, zoals je altijd zei, binnenkort mag ik meedoen, en gelijk met wat voor 1
en geniet van die tijd