Panerai Only II

13 likes

Erg mooi !

1 like

Vraagje: is deze nou hetzelfde als de 425 maar dan met plexi en blauwe wijzers?

1 like

Naast de wijzers en het plezier zijn de case en het uurwerk van de 449 en de 425 ook anders.
Het is een tribute aan de Panerai 2533 Frankenstein. En de 449 is een limited (750 van gemaakt). De 425 heeft de maiale op de dial; dat heeft de 449 niet. Dat zijn denk ik de verschillen.

Als je iets over de geschiedenis wilt weten: https://www.google.nl/amp/s/perezcope.com/2019/08/02/vintage-panerai-2533-frankenstein/amp/

1 like

8 likes

Even een paar nieuw banden passen:

12 likes

Heb je eindelijk de juiste binnen?
Deze lagen toch ergens anders?
Vind die gele heel erg gaaf staan

1 like

Die rechtse strap :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ja, ze hebben de halve wereld al gezien. Van Californië naar Noorwegen en door naar Twente :joy:. Maar ze zijn er!
Vind die mosterd zelf ook erg gaaf. Heel zacht leer. Die donkerrode is wat stugger.

4 likes

Lekker voor in de zomer straks! :sunglasses:

1 like

Prachtig de mosterd

2 likes

Pffft deze speelt steeds door mijn hoofd. Zie ‘m maar weinig aangeboden op het web. Is dat met een reden ? Tips ? 42mm is max met mijn polsen.

4 likes

Thanks Jeroen. Binnenkort maar n keertje live bewonderen. Wil ik die Sub van je zien! :grin:

Oeh! Die is gaaf! Zit ook een groene band bij. Geweldig!

1 like

Die groene band vind ik dan weer minder…
Is volgens mij ook reeds verkocht (Gereserveerd)

Liever een jong gebruikte hier via HF.

Ha thnx voor de link! Ga ik even lezen. Maar nogmaals erg mooie radiomir!

1 like

Schitterend.

1 like

Dank je wel voor de goede tip! Ze hebben idd een groot assortiment tegen heel redelijke kosten. Ga er gelijk eentje bestellen!

1 like

Deze 42mm 1940 case vind ik heel tof. Komen niet vaak langs idd.

De 512, 574 en de 1392 (1950 luminor) zijn ook relatief dun voor een Panerai en dragen bij mij zeer comfortabel. Ik zeg doen, doen!:star_struck:

4 likes