Panerai Only II

Heul chique :raised_hands:

1 like

Dank voor het meedenken allemaal, ik ga alleen de bezel laten doen, de kast is ook in vrij goede staat en het zou zonde zijn om dat te polijsten. Bezel kan altijd nog vervangen worden als hij teveel gepolijst is!

4 likes

Heel wijs besluit!

1 like

18 likes

Prachtig zo!

1 like

Heb eens geïnformeerd wat een bezel kost, 150 euro voor mijn horloge.
Ik heb wat butsjes in de kast en vraag me hoe het er dan uit zal zien na het polijsten.
Heeft er iemand een gepolijste? En een voor en na foto misschien?

Oeff dit is ook erg lekker… :innocent:

@Stem03 hoe is deze jou bevallen ?

#ikhebnooitrust :rofl:

8 likes

:heart_eyes:

@Koenv heeft of had hem ook!

1 like

Deze limited is ook erg fraai !

Maar ja 9.5k wordt mij iets te gek. In de basis is de PAM683 hetzelfde en gunstiger geprijsd voor een flipperaar als mij.

6 likes

Prachtig horloge!

Valt fijner op de pols dan dat je zou denken.
Ik ben zelf niet zo gek op de Bezel qua gevoel.
verder is het een pracht horloge.

PB mag altijd :joy:.

9 likes

10 likes

Zeker mooi, maar had ook de oude 025 en 1 moest er gaan en de 25 gehouden. De 683 met z’n 42 mm draagt wel geweldig en heel comfortabel, is gewoon een top horloge, qua stijl, dragen , zicht allemaal :heart_eyes: maar keuzes hebben het bepaald. Koen had hem ook maar nu om de arm van tompj en Erik heeft er nu ook 1

8 likes

Die van Koen = die van Tom = die van Erik.

3 likes

…en zo is de cirkel weer rond. :joy:

4 likes

Dan denk je van nou die grote horloges zijn voor mij niks, al is hij jaren bij mij, dan pak je de doos om foto te maken voor de verkoop, je doet hem in de doos en dan denk je… Waar ben ik mee bezig…

Lastig hoor eigenlijk is 38/40 mm ideaal voor mijn pols, en ik heb dit kanon soms om, haat en liefde is het!

8 likes

we wachten het af , Ja of Nee naar het blauwe :wink:

1 like

Heb nog wel een mooie speedmaster voor je uit 2017 Big Box… :wink:

1 like

005? Uit welk jaar?

Hahaha kan snel gaan

1 like