Panerai Only II

En zo te zien …

Ja, ik twijfel. :see_no_evil:

Maar zou zo ook niet weten wat ik voor andere duiker zou willen. (heb de BB eta ook nog natuurlijk)

Ik vind het bezel gevoel gewoon niet jippie a jee. :see_no_evil:

1 like

Mag natuurlijk. Maar wat vind je er niet goed aan?

Nou heb ik net alles in handen dacht 2011 deze…

Oei …

1 like

Hij wiebelt/voelt niet vast.
Clicken gaat wel strak, maar - ik weet niet of het hoort- maar ik vind dat er teveel speling op de bezel zit. Als ik 'm dan draag kan ik er ook niet vanaf blijven. :see_no_evil:

Maar euh, hij staat verder niet te koop hoor, maar als ik er n HF’er blij mee man maken, hmmm… Dan misschien wel. :wink::+1:

3 likes

Op mijn sub heb ik dat zelfde gevoel. Ook speling op de bezel. Hoort zo zeggen ze. Mits het niet teveel is uiteraard. Anders even bij een AD langsgaan ?? Kijken of het binnen de toleranties is…?

3 likes

De Bezel actie voelt verder wel perfect, dus ik weet het antwoord al denk ik. :see_no_evil:

Eigenlijk wil ik de nieuwe Sub eens proberen. Mijn Explorer gaat weg & heb ik nu al spijt van. Maar kan die 2 prima combineren in 1 misschien. Ik weet het ook niet, geen haast gelukkig.

1 like

Ik hoor het al… allemaal luxeproblemen. :slightly_smiling_face:

1 like

Nou, dat.

Niks moet, alles mag & af en toe flippen blijft leuk. Ik had echter verwacht dat ik gekker zou zijn op de Pam. Komt misschien door mn nieuwe Speedy (icm de nieuwe band van de 50th) die wint het op dit moment van allemaal.

1 like

Dat heb ik dus ook. :v:

1 like

Plexi…:slight_smile::facepunch:t2:

Zeker doen!

Zeker niet doen! (Of was het een II?)

Je heb 'm gezien.
Dacht te moeten kiezen tussen de GS007 & Explorer… Keuze gemaakt voor de 007. Gegund is gegund, maar elke keer als ik m zie liggen denk ik… Die ga ik missen.

Maar weet je, ik koop wel weer’ n nieuwe als ik m echt mis. En @El_penumbra ook weer blij. :grin:

1 like

Als de avondklok weg, is dan ben ik ook blij. :wink:

1 like

Oei oei :rofl:

:joy::joy::joy:

1 like