Panerai Only II

Manman. Ze worden steeds mooier!
Ik kom binnenkort weer ff op de lijn, zodra de 449 terug is van Panerai. Kan ‘m nu niet opmeten :wink:

1 like

Ben wel n sukkel.
Schiet effe in m’n eigen voet zodra ik m kwijt wil. :rofl:

1 like

Wauw.

1 like

Wel een eerlijke :+1:t2:

1 like

Nee zo op het oog niet inderdaad. Het is ook meer een gevoel denk ik. Zal bij de ADs dan in de gaten blijven houden of er 1 langs komt en dan gewoon passen.

12 likes

Weer mooi stukje arbeid Richard, ze gaan er steeds beter uitzien, TOP :star_struck:

1 like

IMG_6255 panerai-slc-maiale-pig-submarine_360_cb8f12e5a62774708e84eef09ad001c0

9 likes

10 likes

12 likes

#pocketshot

12 likes

7 likes

Ik wacht nog steeds op de dag die nooit gaat komen. De dag dat Panerai een 372 in 44mm uitbrengt. Heeft iemand ervaring met het verschil tussen de 47mm 1950 kasten en 44mm variant? Mijn polsen zijn 16,5 cm en ik ben een beetje bang dat 44mm nog steeds te groot is.

Ik hoop op deze look:

Maar ben bang voor deze look:

12 likes

die tweede van links :wave:

welk type is dat?

Edit, denk de 025. Mooi!

Ik heb meerdere 47mm gedragen waaronder de 372. Hoe mooi ook het paste niet. Ik heb 17.2cm diameter polsen en ik kan lug to lug 51mm net aan.

Ik heb lang de pam233 44mm gehad. Die draagt door het extreme bolle glas optisch wat kleiner maar ook een 44mm eigenlijk voor mij iets te fors.

Het is ook een kwestie van smaak uiteraard. Maar zowel de 233 als de 372 zijn geweldig :star_struck:

5 likes

Klopt Bob, is de 025, hoort bij mijn top 3 van :star_struck: horloge’s :wink: en nu al 12 jaar oud en still going strong :yum:

11 likes

We looooove the 25

9 likes

Zou dat aanbod aannemen, daar kan je inderdaad verschillende passen en heeft verschillende type’s liggen :wink:

1 like

Aanvulling: puur om te passen en koffie te drinken hè, zit niks commercieels achter :heavy_check_mark:

5 likes

Ik ga je even een pb sturen! Top!

1 like