Zo fijn dat iemand mijn uitnodiging aan Schoen om ze eens te komen passen bij de forumpolitie heeft aangegeven en dat bericht dus is verwijderd…ik had er nog zo bij gezet dat het geen enkele commerciële basis had. Bedankt weer (you know who you are & you can’t read properly)
Best raar. Even voor de goede orde: ik ga geen stuiver uitgeven bij Jeroen. Ik ga er ook van uit dat hij de koffie betaalt. En ik neem nog een handje snoep mee voor onderweg.
Even voor de goede orde, ook ik ga geen stuiver uitgeven omdat ik de uitnodiging sympathiek vond.
Maar even serieus: Er zitten hier ook wel een aantal treurstruiken hoor.
Wie is de mol?? Beetje bekrompen hoor, dat verwijderen. Maar ff een fotootje om je dag weer goed te maken Jeroen
Hahaha, thanks! Nu kan ik eindelijk weer verder in het leven Marcel
I know. Een kinderhand is snel gevuld met snoep
Jeetje… dat is inderdaad een beetje treurig.
Triest ook.
Pfft… belachelijk weer idd.
Stel je je uiterst sympathiek en behulpzaam op, word je vervolgens gestraft…jammer dit…
Mooi en fris plaatje zo.
Die huilebalk zal zich wel niet bekend maken, dus als iemand interesse of hulp nodig heeft dan moet je ook maar alle paneriste een PBtje sturen, helpen we je wel op die manier. Zo aardig dat als je iemand helpt zo gepakt wordt voor je hulp.
Al eens aan een hutkoffer gedacht voor je straps, man man man je gaat maar doorrrrrrr (wel heel gaaf weer deze)!
Op die dag wacht ik ook nog steeds!
Ik vind de 233 wel een mooi alternatief.