Panerai Only II

gaat in het blauwe, een nieuw plexi glas in doosje voor luminor 150 - 47 mm :sunglasses:

13 likes

Sandwich dial knalt eruit op deze foto; mooi!!!

2 likes

Beste mensen. Ik heb zojuist mijn account opgezegd bij @Jur. Met name hier in het Panerai deel heb ik het enorm naar mijn zin gehad en heb ik een paar ontzettend leuke contacten opgedaan, die ik heel graag nog onderhoud. Het ga jullie goed en bedankt voor de gezelligheid!
PS: don’t worry. De collectie blijft in m’n bezit en daar blijf ik van genieten.

13 likes

Mijn allerlaatste like voor jou hier Marcel. Voor mij hetzelfde verhaal, ik ga HF ook verlaten. Vooral blijven genieten van jullie passie voor de Panerai’s, doe ik ook maar buiten dit forum. Het ga jullie goed.

12 likes

Thanks :ok_hand:t2::facepunch:t2:

@Trinacria @Mojo
Wat jammer dat jullie HF gaan verlaten
Geniet van jullie mooie horloges

2 likes

Godzijdank zie ik jullie privé nog (heel!) veel, tot binnenkort jongens :heavy_check_mark:

2 likes

Heel jammer, @Trinacria en @Mojo! Ik post wat minder in het topic de laatste tijd (minder in een Panerai stemming, denk ik) maar ik blijf de prachtige foto’s hier met plezier volgen. Ik zal die van jullie missen!

3 likes

Jammer heren, ik zal jullie input en horloges hier gaan missen…

Het ga jullie goed :+1:t2:

4 likes

Erg jammer om te horen @Trinacria en @Mojo. Wel fijn om te horen dat jullie blijven genieten van jullie mooie collectie!

4 likes


Proost @Trinacria en @Mojo en jammer dat jullie ons gaan verlaten…:pensive:

6 likes

@Mojo en @Trinacria, tot ziens!!
Maar wat gebeurt er allemaal???

3 likes

Waarom?

Dus dat. :see_no_evil:

2 likes

T is niet meer wat 't geweest is en 't zal nooit meer worden wat het was :smirk:

5 likes

Het ga jullie goed Heren, en misschien zien we jullie samen of 1 op de Pam meeting die dit jaar misschien zou plaatsvinden, dit was ooit voorgesteld :sunglasses:

2 likes

You bet your ass.

1 like

Nog ff in de chill stand

3 likes

Nooit in persoon ontmoet maar zal inderdaad de mooie foto’s missen. Mede dankzij deze heren, met de juiste input op HF, wel veel kennis opgedaan mbt horloges maar met name de diverse Panerai’s. Dank!

1 like