Mooie foto van een mooie PAM!
Denk dat sommige leden zich systematisch schofferend en misgunnend opstellen en met name op de man spelen. Ze komen daar telkens mee weg en dat begrijp ik dus serieus niet. Niet iedereen voelt zich hier meer thuis en ik snap deze keuze dan ook heel goed…
Deze woorden kunnen ook gezegd worden in vele dingen van het leven zowel zakelijk en privé, het punt is, we moeten het er maar mee doen en we kunnen er maar - ( weinig ) ( iets ) - aan doen. Zoals ik vaak hoor, leer er maar mee leven
Smullen met deze gouden wijzers!!! Echt schitterend!!! Bedankt voor het delen. Kan hier enorm van genieten.
Echt verrekte jammer dit. Stelde jouw berichten en foto’s erg op prijs. A BIG THANK YOU!!
Snap het wel, maar blijft zonde …
Dat valt in dit draadje toch wel mee, gelukkig?
Hier juist niet!
Hoewel ik helaas geen Panerai bezit, maar slechts een paar hommages, volg ik dit draadje heel erg graag. Ik zal uiteraard niet posten, omdat ik niets toe te voegen heb, maar geniet er met volle teugen van. Prachtige foto’s van prachtige horloges, geschreven en gelezen in een fijne sfeer.
Ga zo door mensen! Jullie bijdragen worden gewaardeerd, ook door niet-Panerai-bezitters!
Dick
Nou Dick, vlgs mij heb je met deze post al iets toegevoegd! Dus voel je vrij, wat mij betreft, om dat meer te doen.
Dick, meer!!!
Op dit moment heb ik ook geen panerai meer, maar toch leuk om dit subforum te volgen !!
Die 1225 Elab vind ik prachtig. Ik kreeg alleen een hartverzakking toen ik de prijs zag. Ik las ergens $60k… Superdoei. Mooi maar, ruim 50k te duur.
Same here. Wie gaat dat nou neertellen. Pffff
Helemaal leip. Echt.
Ik vind het doodzonde dat die malloten er weer een zooitje van aan het maken zijn. Had m redelijk geprijsd, in ieder geval ruim onder de 20. Ergens adviesprijs 15k ofzo, maar nu vind ik het nogal hoogmoedig. Alsof de lift die ze de laatste tijd hebben nu gelijk weer de hoogtijd dagen gaat terug halen (althans, dat idee heb ik).
Zal meer een “halo watch” zijn. Geen hond koopt hem, het is meer een marketing dingetje (denk ik).
Heel bijzonder dit. Ik zal wel wat missen dan?
Oh laat maar, ik las het verkeerd