Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Uitgaande van de echtheid van de Panerai, kan je stellen dat Panerai toch wel een slechte coating met een lage slijtage graad heeft toegepast. Jammer, want dit schaadt het imago van het merk Panerai toch wel weer wat verder na de eerdere omissies rond de communicatie van hun in-house uurwerken. Daarnaast is de klant de dupe en verhaal halen is moeilijk en zorgt er voor dat je je twee keer bedenkt bij een aanschaf van zeker een keramische Panerai maar gelijktijdig ook van hun Carbon modellen. Sterkte met deze toch wel domper.

2 likes

Lijkt mij eerder dat dit een pvd of dlc coating is
Lijkt in de verste niet op ceramisch na mijn mening
Heb ook nog nooit een ceramische coating gezien dat is normaal gezien puur materiaal wat zogoed als krasvast is maar wel vlug breekt

1 like

Fijne avond! :clock2::clock1::clock12:

12 likes

Fijn weekend.

10 likes

Dat dus, het lijkt op een coating die afbladdert. Dat lijkt me niet de opzet van het ontwerp van een ‘keramische’ kast. Dat ‘b’ merken proberen weg te komen met een coating zou ik nog snappen maar een ‘keramische’ Panerai wat eigenlijk een aluminium kast met ‘keramische’ coating is lijkt me vrij schandalig. Vreemd dat hier niets over te vinden is op het www…

1 like

Ja dat vind ik ook

Lekker bij de “klassieke” modellen blijven. 000, 005, 111, 112, 372, 380, 183 etc. Altijd goed!

2 likes

12 likes

1386💚

13 likes

11 likes

11 likes

Erg mooi! Bevalt ie goed?

1 like

Het is een geweldig horloge.
Geniet er elke dag ervan .
Dankzij de hulp die ik via u en andere hier van het forum gekregen heb . :+1::+1:

3 likes

12 likes

Mooi bandje :wink:

1 like

372

20 likes

Echt een fijn bandje, nogmaals dank !

1 like