Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Dank François. De band om de pam390 moet je nog herkennen :grin:. Blijft m’n favoriet bij die tobacco dial

Thx!

Je hebt deze nog, das leuk. Ik heb nog steeds mijn 422 en eerlijk gezegd heb ik wel spijt dat de band er niet meer is. Maar hij is in goede handen gekomen…blij om te horen dat het een favoriet is. Nice!! :slight_smile:

1 like

13 likes

14 likes

Nog meer keuzestress @SalvatoreB :rofl:

22 likes

Ja inderdaad :sweat_smile:
De 1759 blijft ook mooi! :heart_eyes:

1 like

Wat een set!

1 like

Super tof!

1 like

Tof! Dan heeft die van mij een broertje :smiley:

1 like

17 likes

DHL bracht de 312.
Eerste snelle foto:

18 likes

Van harte Charles :sunglasses:

1 like

Met een bandje van @Stem03 :white_check_mark:

18 likes

17 likes

Prachtige foto! :ok_hand:

Net alle nieuwigheden gezien voor Watches en Wonders binnen 1-2 weken en wat nog volgt in de loop van het jaar. Dus releases voor bv oktober 2026.

Ziet er eigenlijk best goed uit. Niet te veel LE, paar complicaties die voor mij niet nodig zijn. Maar een voltreffer wordt wel een 42mm Luminor, automatic, 500M en dit voor slechts 6500 euro. Gezien de huidige prijzen van ALLE horloges vandaag vind ik 6500 voor dit zeer aanvaardbaar. Dat is dichter bij Tudor dan Rolex en Omega tegenwoordig dus waarschijnlijk iets dat goed zal verkopen.

3 likes

Ik ben benieuwd wat het gaat brengen :sunglasses: In spanning wachten wij (als in de rest hier) geduldig af :sweat_smile:

1 like

Ook maar een keer meedoen in dit topic :sunglasses:

16 likes

Klinkt goed! Ben benieuwd of ie komt en zo ja, hoe het model wordt. Enigszins bollend saffier zou niet misstaan