Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Alsniknhet mij correct herinner model zoals de 47mm pam00372
En 3 kleuren voor de wijzerplaat

1 like

Man ik heb echt een functie nodig om na het posten nog correcties te kunnen doen.

Zijn daar al foto’s van? Ben heel benieuwd!

Dat was absoluut verboden :wink: en al zou ik er hebben … er is sowieso een embargo tot Watches en Wonders en dat zou ik niet verbreken.
Nog 10 dagen wachten :slight_smile:

Spannend!

Als je al zeer lang met die passie bezig bent nodigen ze je uit voor manufacture bezoeken en previews vooraf :slight_smile:
En wat connecties hier en daar helpen ook :wink:

2 likes

nu ik toch bezig ben over uitnodigingen bij manufactures.
De meeste merken bezocht ik ( altijd op uitnodiging, nooit een euro zelf voor uitgegeven ) … zoals ik zei, de nodige connecties helpen enorm.

En om on topic te blijven, een reeks oude foto’s van het bezoek aan Panerai. Deze was zonder overnachting(en) maar vliegen met de corporate privé jet van Richemont is niets iets wat je regelmatig krijgt aangeboden :slight_smile:

enkele foto’s van bij Panerai

Blijkbaar dus van 2019 want dat staat te lezen op het documentje van de “master class”
In feite is dat niet meer dan als prutser 5 visjes losdraaien en een brug wisselen :slight_smile: Maar hoe dan ook leuk om eens te doen.

20 likes

Oef. Neem me ff mee de volgende keer :joy::joy:

1 like

Waar ik wel benieuwd naar ben is of ze ooit de Radiomir 1940 lijn weer terugbrengen. Bizar hoe deze is uitgefaseerd.

2 likes

Smoelt misschien iets te veel gelijk de Luminor lijn?!?!

1144 op OEM kroko

19 likes

Mooie combi :ok_hand: Zeker in het zonnetje :sunglasses:

1 like

Er zit ook nog een OEM lichtblauwe stoffen strap in de doos die incl. was maar heb ze allebei eigenlijk nooit erop gezet omdat ik die persé wilde combineren met de beverstaart.

1 like

De 577, maar dan maatje kleiner :ok_hand:t2: dat zou een wens van mij zijn

Maar goed dat ik geen zwemmer ben met 30m waterdichtheid, maar hier aan de italiaanse kust doet ie het verder lekker😉

19 likes

Toevallig nog iemand een originele Panerai rubber band + gesp liggen maat 24/22 waar die niks mee doet en wel wil verkopen?

34 mm vs 47 mm

Wat een kanon ook die PAM0614

19 likes

En toch staat wit ook mooi @Arjan1307

2 likes

Is daar twijfel over :crazy_face: Bij de PAM0614 sluit het mooi aan bij de witte indexen. Op de PAM01087 heb je met een witte band ook een killer zomer combi :sunglasses:

2 likes

Nog steeds erg blij met deze Panerai PAM00048 van bescheiden formaat (40mm).

17 likes