Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Tof! Dan heeft die van mij een broertje :smiley:

1 like

17 likes

DHL bracht de 312.
Eerste snelle foto:

18 likes

Van harte Charles :sunglasses:

1 like

Met een bandje van @Stem03 :white_check_mark:

18 likes

16 likes

Prachtige foto! :ok_hand:

Net alle nieuwigheden gezien voor Watches en Wonders binnen 1-2 weken en wat nog volgt in de loop van het jaar. Dus releases voor bv oktober 2026.

Ziet er eigenlijk best goed uit. Niet te veel LE, paar complicaties die voor mij niet nodig zijn. Maar een voltreffer wordt wel een 42mm Luminor, automatic, 500M en dit voor slechts 6500 euro. Gezien de huidige prijzen van ALLE horloges vandaag vind ik 6500 voor dit zeer aanvaardbaar. Dat is dichter bij Tudor dan Rolex en Omega tegenwoordig dus waarschijnlijk iets dat goed zal verkopen.

3 likes

Ik ben benieuwd wat het gaat brengen :sunglasses: In spanning wachten wij (als in de rest hier) geduldig af :sweat_smile:

1 like

Ook maar een keer meedoen in dit topic :sunglasses:

15 likes

Klinkt goed! Ben benieuwd of ie komt en zo ja, hoe het model wordt. Enigszins bollend saffier zou niet misstaan

Alsniknhet mij correct herinner model zoals de 47mm pam00372
En 3 kleuren voor de wijzerplaat

1 like

Man ik heb echt een functie nodig om na het posten nog correcties te kunnen doen.

Zijn daar al foto’s van? Ben heel benieuwd!

Dat was absoluut verboden :wink: en al zou ik er hebben … er is sowieso een embargo tot Watches en Wonders en dat zou ik niet verbreken.
Nog 10 dagen wachten :slight_smile:

Spannend!

Klinkt allemaal heel gaaf. Ik ben even nieuwsgierig: Vanuit welke functie krijg jij al zo vroeg toegang tot deze informatie?

Als je al zeer lang met die passie bezig bent nodigen ze je uit voor manufacture bezoeken en previews vooraf :slight_smile:
En wat connecties hier en daar helpen ook :wink:

2 likes

nu ik toch bezig ben over uitnodigingen bij manufactures.
De meeste merken bezocht ik ( altijd op uitnodiging, nooit een euro zelf voor uitgegeven ) … zoals ik zei, de nodige connecties helpen enorm.

En om on topic te blijven, een reeks oude foto’s van het bezoek aan Panerai. Deze was zonder overnachting(en) maar vliegen met de corporate privé jet van Richemont is niets iets wat je regelmatig krijgt aangeboden :slight_smile:

enkele foto’s van bij Panerai

Blijkbaar dus van 2019 want dat staat te lezen op het documentje van de “master class”
In feite is dat niet meer dan als prutser 5 visjes losdraaien en een brug wisselen :slight_smile: Maar hoe dan ook leuk om eens te doen.

20 likes

Oef. Neem me ff mee de volgende keer :joy::joy:

1 like