Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Inderdaad…erg mooi!!! Een radiomir gaat er zeker nog eens komen.

1 like

Mooi hoor! Hik al een poosje tegen een 44/45mm Panerai aan. Heb de 40mm Radiomir Quaranta gehad maar dat was ‘m net niet. Maar had sandwich dial het niet afgemaakt? Vind ik zo synoniem voor Panerai.

2 likes

Dat klopt! En die heeft men ook… maar dan ben je wel weer een flink stuk duurder uit bij die zelfde huidige line up. Maar 100% met je eens dat een sandwich dial tot het Panerai DNA behoord :sunglasses:

2 likes

21 likes

:ok_hand:t2:

1 like

17 likes

Zijn er hier ook PAM eigenaren met een 40mm Luminor? Speel al een tijdje met de gedachte om een PAM00048 te passen.

Zeker.

Pam 48/49 ook top :sunglasses:

17 likes

Wit staat ‘m goed hoor!!

1 like

De pam00048 heb ik. Je kunt ook voor een 42 mm gaan. Staat een mooie hier op het forum (pam00722). :wink: draagt vergelijkbaar.

Ja idd mooie plaat.

Oei,

Daar ben ik het helemaal niet mee eens :slight_smile:

40mm 1950 case draagt groter dan de 40mm bettarini case.

Laat staan de 42mm 1950 case versus de 40mm bettarini case. Ik vind dat toch wel een fors verschil.

Heb ze allebei en vind dat eerlijk gezegd niet… de 42mm 1950 case (de latere versie) is veel slanker dan de Bettarini van de 00048. Scheelt toch bijna 3mm. Dit maakt dat je anders, maar net zo mooi draagt op een 17/18 cm pols.

Zo zie je maar dat meningen / ervaringen kunnen verschillen.

Ik vind de 40mm bettarini comfortabel en kleiner dragen dan de 40mm 1950 case ondanks dat hij dikker is.

Allebei mooie horloges in ieder geval :ok_hand:

15 likes

16 likes

De LHD in 47mm titanium PAM368 (ben niet zo’n goede fotograaf :joy:)

16 likes

Je onderschat je eigen als fotograaf…!

1 like

Geen liefde voor de Submersible

11 likes

Prachtig. Na al m’n Panerai’s nog nooit een submersible gehad. Zou ‘m graag eens proberen. Misschien maar eens op zoek naar een mooie 42mm…