tabacco dial en brushed titanium … altijd een mooie combinatie
Eentje dat ik steeds met plezier draag
tabacco dial en brushed titanium … altijd een mooie combinatie
Eentje dat ik steeds met plezier draag
Een like omdat ik niet om Panerai heen kan
Maar dat bandje… stijltje hoor ![]()
Wees gerust ![]()
Selectie van de zomerkleurtjes
Ik zoek nog wel de groene rubberen band standaard lengte 22/20. Mocht je die ergens tegen zijn gekomen ![]()
Eerlijk is eerlijk… dit ziet er mooi uit! Met wit kan eigenlijk bijna alles wel.
Die heb ik zelf op mijn 1759 zitten. Ik ben er erg van gecharmeerd. Betreft ook een kleur groen die op vele PAMs mooi staat.
Gaaf!
Heb je liever een witte of een zwarte?
En en voor de afwisseling ![]()
Een nieuwe release…
https://www.panerai.com/nl/en/collections/watch-collection/submersible/pam01495-submersible-gmt.html
In de zomer een witte, in de winter een …
Hahaha…inderdaad! ![]()
Flink prijskaartje… ![]()
De PAM01382, het goedkoopste model uit de huidige Panerai line up… maar voor dat geld koop je het meeste Panerai DNA ![]()
Inderdaad…erg mooi!!! Een radiomir gaat er zeker nog eens komen.
Mooi hoor! Hik al een poosje tegen een 44/45mm Panerai aan. Heb de 40mm Radiomir Quaranta gehad maar dat was ‘m net niet. Maar had sandwich dial het niet afgemaakt? Vind ik zo synoniem voor Panerai.
Dat klopt! En die heeft men ook… maar dan ben je wel weer een flink stuk duurder uit bij die zelfde huidige line up. Maar 100% met je eens dat een sandwich dial tot het Panerai DNA behoord ![]()
![]()
Zijn er hier ook PAM eigenaren met een 40mm Luminor? Speel al een tijdje met de gedachte om een PAM00048 te passen.