Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

025 is enige horloge waar ik echt spijt van heb dat ik hem ingeruild heb.

3312

19 likes

Nice!

1 like

Enjoy the :sun_with_face:

19 likes

PAM774 geupgrade naar een PAM619.

Poe wat een heerlijk horloge. Lekker plat door de Microrotor en licht door het Titanium. En die dial :heart_eyes:

Grote blij. Maar er gaat nog wel een keer een Luminor terug komen. Ben fan geworden van het merk.

24 likes

Dikke proficiat met deze upgrade​:sunglasses: Titanium is :ok_hand:

1 like

Vandaag een workshopje horlogemaken gevolgd met @Arjan1307 bij de Panerai boutique. Was erg vermakelijk!

15 likes

Pam00560

15 likes

En… @Arjan1307 en @SalvatoreB kunnen jullie mijn Flyback 614 nu een beurtje geven? En dan geen fuck-up beurtje wel te verstaan :joy: Ik heb met Glashutte eens een workshop gehad… viel best wel tegen moet ik zeggen :see_no_evil:

3 likes

17 likes

03312

18 likes

Cool,
Ik ga volgende week met vriend @HanDavinci

Was het leuk?

2 likes

Als je niets geeft om een schroefje meer of minder mag je m gerust langsbrengen

4 likes

Ja was leuk maar verwacht niet dat je na die 2 uur iets meer kunt dan 5 schroefjes losdraaien, 2 plaatjes eraf halen en de boel dan weer terugzetten :grin:

2 likes

De nieuwe 1731 even geprobeerd. Niet verkeerd!

17 likes

20 likes

:sunglasses: men heeft de daad bij het spreekwoordelijke woord gevoegd… ze hebben hem op de choco bruine band in de Boutique liggen. Zoveel mooier dan de lederen band :smiley: Vind ik. Want over smaak kun je bezig blijven :sweat_smile:

1 like

Had deze configuratie wel eens in het diep zwart willen zien. Denk dat t nog geslaagder zou zijn

3 likes

By far mijn favoriet deze 614 :sunglasses:

14 likes

Voor wat betreft je Pams of sowieso?

1 like