Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Heel vet een witte PAM! Was je er al wel van op de hoogte dat deze niet echt wit wit is? Die heeft een heel lichte crème kleur.

Dat valt extra op als je deze ernaast houdt. Die is echt spierwit.

Op deze fotos is dat niet te zien maar in het echt is het heel duidelijk.

7 likes

Ik ga eens bij de AD uitgebreid passen en vergelijken. De adviezen hier waardeer ik enorm en neem ik mee als ik daar zit om te passen. Vanwege de maat en de kroon wil ik dit wel even goed passen.

Een witte plaat mag wel weer na het vertrek van de Rolex Explorer 2 Polar, maar de huidige Breitling heeft al wat wits.

Deze blijf ik het mooiste vinden qua eenvoud en kleurstelling. Nog een zwarte leren band erbij en klaar.

5 likes

Goede input! Wist ik niet. Dank! De Rad in wit was volgens mij ook spierwit wat ik me kan herinneren

1 like

Ja, deze is erg gaaf en zou ik ook wel graag willen passen

Ja tobacco blijft gaaf. Ben nog steeds blij met m’n 390 (bettarini case)

Alhoewel de nieuwe 1731 (1950 case) ook subliem is! Met name door het iets bolle saffier

10 likes

Een van de twee gaat het weer worden. Eerst over drie weken de 1731 passen en dan besluiten

3 likes

Gaaf Jordy. Mooi voornemen :muscle::muscle:

2 likes

Jouw 390 blijft gaaf! Is deze eigenlijk nog verkrijgbaar via de AD of is daar alweer een ander voor in de plaats gekomen?

1 like

Dank!
Nee deze is uitgebracht in de jaren 2011 en 2012 en gelimiteerd op 2000 stuks. Er is niet echt een vergelijkend model voor teruggekomen. De tobacco plaat, gouden wijzers en painted dial is er niet meer in die combinatie

9 likes

Dat waren nog eens tijden.

9 likes

Even wat PammeTjes foto’s spammen…

13 likes

Thanks. Moet toch wat nu ik niet alle kleurtjes van de ap swatch hoef te kopen :sweat_smile:

1 like

die gouden pam is gaaf

1 like

Das jammer.

1 like

19 likes

Schitterende foto’s weer!

1 like

Wowww hier zit ook heel wat moois bij

1 like

Idem :sunglasses: :sweat_smile:

1 like