Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

19 likes

@Stem03 bedankt voor de gezellige ochtend, het zien van je 992 en het enthousiasme over de 025 :smiley:

15 likes

Was inderdaad zeer aangenaam @MannetjeMar


21 likes

Voor degene die interesse hebben… PDay welke dit jaar relatief dichtbij is;

4 likes

Ga je?

1 like

We zullen het er van de week eens over hebben. Misschien wel een nice adventure :upside_down_face:

3 likes

13 likes

22 likes

Ik hoop dat Johan Derksen een ander formaat gebruikte destijds.

Gaaf horloge. Mooi vastgelegd hoe dat glas bolt en een prachtige case! De 1950 toch?

2 likes

Back in panerai business met een 55. :blush:

17 likes

Gaaf hoor zo’n OG Panerai. Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Ja goed uitgepakt via een wat onhandige marktplaats advertentie, maar toch betrouwbaar gebleken.:blush:

1 like

Welkom terug :sunglasses:

1 like

Bespaard op de rotor, hebben ze kleiner gemaakt.

16 likes

Beetje groot ja. Maar in de zomer is dat wat minder erg.

14 likes

Heerlijk dit :sunglasses:

1 like

11 likes

Weet iemand hier toevallig of ik zonder afspraak bij de boutique in Florence kan langs waaien begin juli? In Amsterdam was dat een een paar maanden geleden helemaal prima.

De lume op zo’n oude Luminor :ok_hand:t2:

11 likes

Welke referentie is dit?

1 like