@Stem03 bedankt voor de gezellige ochtend, het zien van je 992 en het enthousiasme over de 025 ![]()
Voor degene die interesse hebben… PDay welke dit jaar relatief dichtbij is;
Ga je?
We zullen het er van de week eens over hebben. Misschien wel een nice adventure ![]()
Ik hoop dat Johan Derksen een ander formaat gebruikte destijds.
Gaaf horloge. Mooi vastgelegd hoe dat glas bolt en een prachtige case! De 1950 toch?
Gaaf hoor zo’n OG Panerai. Gefeliciteerd ![]()
Ja goed uitgepakt via een wat onhandige marktplaats advertentie, maar toch betrouwbaar gebleken.![]()
Welkom terug ![]()
Heerlijk dit ![]()
Weet iemand hier toevallig of ik zonder afspraak bij de boutique in Florence kan langs waaien begin juli? In Amsterdam was dat een een paar maanden geleden helemaal prima.
Welke referentie is dit?










