Echt een vette klok ![]()
![]()
Op de achterkant staat je naam gegraveerd
Zonder gekheid; Thenks Joost! Hij is inderdaad echt supervet! Van alles wat ik heb zou ik denk ik deze nu houden als ik moest kiezen. Ma goed; kan over een uur weer anders zijn. #jekenthetwel ![]()
Inderdaad een hele gave uitvoering!
Flinke honeymoon fase
ik vind zelfs de gebruikssporen geweldig eigenlijk, ben wel benieuwd wat deze allemaal meegemaakt heeft.![]()
En zo kijk ik zelf niet op een krasje ook. Ik wil hem wel laten servicen en waterdicht hebben, maar ik ga hem niet laten borstelen denk ik.
Hé dat is een heel erg nieuwe, die heb ik in april in Genève gezien ![]()
Ja klopt. Da’s de 1631. Vanavond mogen aanschouwen. Wat een techniek!
Deze 1800 is ook niet verkeerd
Was er een panerai event vanavond?
Ja dat klopt. Er was een meeting bij de panerai boutique in Amsterdam. Wat uitleg gekregen over enkele high complication modellen. Erg interessant
Gaaf! Ik moet eens gaan zorgen dat ze me ook uit gaan nodigen ![]()
Staat je goed! De (online) keuze is reuze, maar dat wist je al ![]()
Prachtig! Van harte
Gewoon wat PC Hoofdstraat PAM’s…
deze Elux hier rechtsboven betreft het meest technisch hoogstaande horloge van Panerai. Er zitten werkelijk led lampjes in! In de wijzerplaat, wijzer en bezel. BRILJANT mooi horloge. Wel weer een maatje groter dan de 47mm links op de foto ![]()
Die 1800 is ook echt waanzinnig hè?














