Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

16 likes

PAM0614… #beastmode


20 likes

Echt een vette klok :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

1 like

Op de achterkant staat je naam gegraveerd :stuck_out_tongue_winking_eye: Zonder gekheid; Thenks Joost! Hij is inderdaad echt supervet! Van alles wat ik heb zou ik denk ik deze nu houden als ik moest kiezen. Ma goed; kan over een uur weer anders zijn. #jekenthetwel :joy:

8 likes

Inderdaad een hele gave uitvoering!

1 like

Flinke honeymoon fase :blush: ik vind zelfs de gebruikssporen geweldig eigenlijk, ben wel benieuwd wat deze allemaal meegemaakt heeft.:smile:
En zo kijk ik zelf niet op een krasje ook. Ik wil hem wel laten servicen en waterdicht hebben, maar ik ga hem niet laten borstelen denk ik.

11 likes

12 likes


Tritium

16 likes

16 likes

Hé dat is een heel erg nieuwe, die heb ik in april in Genève gezien :thinking:

2 likes

Ja klopt. Da’s de 1631. Vanavond mogen aanschouwen. Wat een techniek!
Deze 1800 is ook niet verkeerd


15 likes

Was er een panerai event vanavond?

2 likes

Ja dat klopt. Er was een meeting bij de panerai boutique in Amsterdam. Wat uitleg gekregen over enkele high complication modellen. Erg interessant

8 likes

Gaaf! Ik moet eens gaan zorgen dat ze me ook uit gaan nodigen :smile:

2 likes

Ik hoor ook weer bij de panerai dragers…


Wordt weer zoeken naar banden, deze band valt te groot…

17 likes

Staat je goed! De (online) keuze is reuze, maar dat wist je al :blush:

1 like

Prachtig! Van harte

1 like

Groet van z’n tweelingbroer

14 likes

Gewoon wat PC Hoofdstraat PAM’s…




:point_up:t3: deze Elux hier rechtsboven betreft het meest technisch hoogstaande horloge van Panerai. Er zitten werkelijk led lampjes in! In de wijzerplaat, wijzer en bezel. BRILJANT mooi horloge. Wel weer een maatje groter dan de 47mm links op de foto :rofl:

12 likes

Die 1800 is ook echt waanzinnig hè?

1 like