Mooi horloge ook
.
2 likes
Helemaal mee eens😉
1 like
Lekker bandje hoor
1 like
Thanks
![]()
Gave band ![]()
1 like
Cool! Goede band.
Heb je deze via Ten2two?
1 like
Thanks ![]()
Dankjewel
Ja deze 774 lag bij Jaap idd
Check, mijn ex dan. Heel tof ding!
Ik heb hem ingeruild voor mijn 619, maar weet zeker dat er nog eens een Luminor bij komt.
10 likes
Prachtig plaatje ![]()
1 like
Tnx !
1 like
Ziet er nog goed uit!
1 like
Welke ref is dit? Mooie foto!
1 like
Tnx, Dit is de PAM00177
1 like






