Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

@Undy, bedankt voor de tips dus. :slight_smile:

1 like

Of toch een 1950 case? Ik blijf dat de allermooiste kastvorm vinden. Zeker icm sandwich dial en plexi.

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden…

14 likes

Ik moet zeggen dat ik wel eens wat geprobeerd heb op te zoeken, maar het voelt als iets wat door “bewolking” omgeven is. Maar het lijkt dus toch nog wel echt een ding te zijn. Kijk maar eens op Insta naar de verschillende jaren all over the world.

Wat gaat hier mis :joy: #sorry inkoppertje die ik niet kon laten :face_holding_back_tears:

Panerai is nog niet zo lang geleden overgestapt van de grotere lichtkleurige houten dozen naar die kleine blauwe doosjes. Die met een lade onderin voor een extra band en het schroevendraaiertje. Daarnaast bevatten die blauwe recente dozen een travelcase. Ik mis die oude mooiere kisten wel.

Daarentegen komen limiteds of specials weer wel in een grote blauwe houten kist.

Ook kan het zo zijn dat men nog een oude kist heeft liggen die je dan meekrijgt in plaats van dat blauwe ding. Beide origineel en in principe oké.

2 likes

Ja kunt inderdaad beter meteen gaan voor iets waarvan je denkt :heart_eyes: Ik, en waarschijnlijk Schoen ook, spreken uit ervaring :joy:

3 likes

Ik geloof dat wel wat @Undy post. Op bv Tapatalk is dat helemaal doodgebloed.

2 likes

Meer dan terecht :rofl:. Ik draag je een warm hart toe na alle info en het meedenken. Ik zou blind bij je kopen als het om het juiste model zou gaan. Vandaar dat ik jouw advertenties onder de aandacht breng.

Ik heb mijn zinnen echter gezet op de 914.

Met jouw collectie zou je overigens zo als handelaar op C24 terecht kunnen :stuck_out_tongue_winking_eye:.

2 likes

Bedankt voor de info. De verkoper heeft bevestigd dat de extra band en de tool erbij zitten. Betreft een model uit 2024. Komt dat overeen met de blauwe tracelcase doos?

1 like

Zelf weet ik niet precies wanneer die blauwe dozen gekomen zijn… kan het aanstaande woensdag bij Panerai even navragen voor je bij Panerai :ok_hand:t3:

Maar als alles verder goed is voor je dan zou ik het daarop niet laten afketsen.

2 likes

Dank voor deze mention :pray:t3:

1 like

Dan zijn wij hier dus de paneristi :sunglasses:

Insta heb ik niet @MannetjeMar, ik heb de gebruikelijke socials al een paar jaar terug opgezegd. Veel rustiger.

EY-Ei-2X0AEfTMn

(Ben dol op panerai hoor, maar de hele italiaanse commando marketing doet me toch altijd ergens aan captain Bertorelli denken :face_with_peeking_eye::smile:)

4 likes

Dat was ik inderdaad ook van plan. :sweat_smile: Ik heb nu toch momentum bij mijn betere wederhelft… :innocent:

2 likes

Bij mijn ex PAM177 die nu regelmatig bij @Gary1988 om de arm hangt zat de band zonder die uitsteeksels. Bij mijn huidige 111 zitten die er wel op. Ik denk dat ze dat dus later hebben geintroduceerd.

Als je nu een nieuwe koopt zitten ze er ook op. (Foto panerai website)

5 likes

Idd, mijn band zijn zonder uitsteeksels.

15 likes

Mooie foto :sunglasses:

1 like

Dankje!:grin:

Duidelijk weer panerai in huis :pinched_fingers:t2::pinched_fingers:t2::it::smile:

3 likes

Thanks!

Thanks!

…ik denk dat je oma uit Italië je vermoord :joy:

3 likes

:pinched_fingers:t2::horse::sleeping_bed:
Grapje he marco, grapje :smile:

2 likes