Ik moet zeggen dat ik wel eens wat geprobeerd heb op te zoeken, maar het voelt als iets wat door “bewolking” omgeven is. Maar het lijkt dus toch nog wel echt een ding te zijn. Kijk maar eens op Insta naar de verschillende jaren all over the world.
Wat gaat hier mis #sorry inkoppertje die ik niet kon laten
Panerai is nog niet zo lang geleden overgestapt van de grotere lichtkleurige houten dozen naar die kleine blauwe doosjes. Die met een lade onderin voor een extra band en het schroevendraaiertje. Daarnaast bevatten die blauwe recente dozen een travelcase. Ik mis die oude mooiere kisten wel.
Daarentegen komen limiteds of specials weer wel in een grote blauwe houten kist.
Ook kan het zo zijn dat men nog een oude kist heeft liggen die je dan meekrijgt in plaats van dat blauwe ding. Beide origineel en in principe oké.
Meer dan terecht . Ik draag je een warm hart toe na alle info en het meedenken. Ik zou blind bij je kopen als het om het juiste model zou gaan. Vandaar dat ik jouw advertenties onder de aandacht breng.
Ik heb mijn zinnen echter gezet op de 914.
Met jouw collectie zou je overigens zo als handelaar op C24 terecht kunnen .
Bedankt voor de info. De verkoper heeft bevestigd dat de extra band en de tool erbij zitten. Betreft een model uit 2024. Komt dat overeen met de blauwe tracelcase doos?
Bij mijn ex PAM177 die nu regelmatig bij @Gary1988 om de arm hangt zat de band zonder die uitsteeksels. Bij mijn huidige 111 zitten die er wel op. Ik denk dat ze dat dus later hebben geintroduceerd.
Als je nu een nieuwe koopt zitten ze er ook op. (Foto panerai website)