Ik zou gewoon ton sur ton houden, de kleur zelf is al best fel, nog goudkleurig erbij is te veel.
Of deze kleur stiksel/ draad… dat breekt en matcht, ook een wat grovere draad👌🏼

Smullen dit!!!
Ja dat is echt een beest van een horloge ![]()
Hahaha geen dank he
Vraag me af kleur goud wat dat doet zit in wijzers…aangezien wijzers faux patina zijn is wit dan niet te…
Nee wit moet het niet worden… in mijn ogen is het ook gebroken wit; beetje tussen goud en gebroken wit in. Altijd lastig zo vanaf plaatjes ![]()
Tsja en misschien vertekend mijn scherm ook nog
vind de band wel wat hebben…moet eens kijken wat ik met stiksel doe
Lekker zomers ![]()
Heel mooi maar niet besmettelijk?
Nee, deze blijft mooi.
Niet mee in de tuin werken, maar bij dagelijks gebruik blijft deze fraai
Even een heads up voor de paneristi die ook wel eens op MP zitten. Let op als je bij inruil een head only pam01579 aangeboden krijgt.
Ik denk dat deze niet origineel is. Maar vraag zelf eventueel een foto van de caseback en ga vergelijken.
Ik had laatst mijn panerai via marktplaats gekocht. Daar zat een rare foto van het serienummer/caseback bij. Leek een rode vlag, maar de verkoopster gaf aan dat door de ai van marktplaats kwam. Uiteindelijk klopte mijn horloge wel, advertentie was echt onhandig.
Deze Panerai Luminor Marina PAM00104 stond al jaren op mijn verlanglijstje. Tijdens de Panerai-hype was hij voor mij niet bereikbaar, dus koos ik destijds voor een PAM113.
Onlangs kwam ik deze complete Nederlandse set tegen in Groningen, inclusief bijna 20 jaar aan Panerai servicehistorie. Toen was de keuze snel gemaakt.
Erg blij mee!
Zijn er hier nog Paneristi die goede webshops weten voor mooie aftermarket straps? Tips zijn welkom!
Als custom made ook goed heb ik een top adres of ben je gelimiteerd qua budget?