Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Kijken kan altijd

1 like

DSTRAPS. @lugten
mooie erg fijne banden. Niet te dik en heerlijk soepel.

2 likes

Van harte met deze aanwinst :ok_hand:t3: Zelf ben ik niet van de aftermarket straps ondanks dat ze mooie banden maken en actief zijn hier op het forum. Ik ben nogal van het origineel merk spul. OEM Panerai dus :sunglasses:

Bekende banden-makers, in random volgorde;

https://www.dstrap.com/nl/

2 likes

Klaar voor de zomer met dank aan @Floydian67 !

22 likes

Ps PAM 01048

1 like

Ook jij van harte met deze NA :sunglasses: PAM only gaat lekker :ok_hand:t3:

3 likes

Gaaf! Van harte

1 like

Staat hem goed!:+1:

1 like

19 likes

Dat zal bij deze 1579 niet het geval zijn

Dank je wel :pray::pray:

Zwarte croco met witte stiksels de deur uit, mat zwarte band: welkom in mijn leven🤩

10 likes

Lekker model! Stond deze in het blauw?

Vandaag nog ff pammen, morgen m’n Planet Ocean weer terug en die zal dan ook weer draagtijd krijgen :slightly_smiling_face:

15 likes

Quaranta toch? Moet er toch eens komen zodra de Zenith eruit is.

1 like

Quaranta inderdaad :ok_hand:

1 like

Pam0104 :smiling_face:

19 likes

R&J erbij. Netjes

1 like

Bij het ophalen van mijn omega bij watch inside vandaag heeft Mark mijn pam 55 even getest.

Nog steeds waterdicht na 26 jaar! Ik weet nagenoeg zeker dat er geen service is geweest in die hele periode.

Horloge loopt wat achter, maar haalt volledig opgewonden nog 250 graden amplitude. Echt niet gek, wat een tanks zijn het toch!

3 likes