Kijken kan altijd
Van harte met deze aanwinst
Zelf ben ik niet van de aftermarket straps ondanks dat ze mooie banden maken en actief zijn hier op het forum. Ik ben nogal van het origineel merk spul. OEM Panerai dus ![]()
Bekende banden-makers, in random volgorde;
Ps PAM 01048
Ook jij van harte met deze NA
PAM only gaat lekker ![]()
Gaaf! Van harte
Staat hem goed!![]()
Dat zal bij deze 1579 niet het geval zijn
Dank je wel ![]()
![]()
Lekker model! Stond deze in het blauw?
Quaranta toch? Moet er toch eens komen zodra de Zenith eruit is.
Quaranta inderdaad ![]()
R&J erbij. Netjes
Bij het ophalen van mijn omega bij watch inside vandaag heeft Mark mijn pam 55 even getest.
Nog steeds waterdicht na 26 jaar! Ik weet nagenoeg zeker dat er geen service is geweest in die hele periode.
Horloge loopt wat achter, maar haalt volledig opgewonden nog 250 graden amplitude. Echt niet gek, wat een tanks zijn het toch!




