Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Iemand ervaringen met meerdere panerai boutiques? Ik was in Amsterdam vanmiddag. Vriendelijke kerel, leuk gesprek. Maar weinig bandjes op voorraad (wilde hij wel regelen hoor, maar ik had verwacht dat zulke dingen daar wel flink zouden liggen).

Ik dacht dat die boutiques allemaal van die leuke tafels hadden waar je je horloge tussen de bandjes kan schuiven enzo.

3 likes

Nee net dat ene bandje voor jou horloge; daar moet je net tegenaan lopen! In de boutique in Genève hebben ze wel een tafel met alle bandjes :sunglasses: Als je weet wat je moet hebben dan is het handig om gewoon te bestellen bij een AD of gewoon online.

In Antwerpen is het aanbod ook matig.

3 likes

Ja klopt. Ze vertelden me daar dat ze niet teveel in voorraad hebben omdat de types en modellen nogal eens wijzigen en ze niet met teveel oude voorraad willen blijven zitten

3 likes

Dat is wel jammer inderdaad. Als je speciaal naar een Panerai Boutique gaat, verwacht je toch een ruime keuze aan banden en accessoires.

Wat ik vooral vreemd vind, is dat Panerai al jaren grotendeels dezelfde bandmaten gebruikt (22/24/26 mm). Je zou denken dat een boutique dan juist een goede voorraad kan aanhouden van verschillende kleuren, materialen en prints, zodat klanten direct kunnen passen en vergelijken.

Juist dat uitproberen van verschillende banden hoort voor mij een beetje bij de Panerai-beleving.

5 likes

Ja exact. Bij de reguliere AD in Eindhoven hebben ze ook panerai, maar bestellen ze geen banden zonder dat ik hem af neem. Bij de boutique was dat geen probleem, dat is positief. Maar ik zou inderdaad wel verwachten dat je daar iets voorraad hebt. Een olijf of bruine rubber band is nou niet bepaald een winkeldochter die blijft liggen.

Ik was gelukkig niet speciaal daarvoor in Amsterdam, anders zou het wel een deceptie zijn.

2 likes

Die klok in de boutique is wel leuk, wil ik thuis ook :joy:

2 likes

Hadden ze toevallig nog wat interessantere high-end modellen liggen, zoals een 8 Days, 10 Days of misschien zelfs een 30 Days?

Weet ik niet goed. De nieuwe 1733 haalde hij er bij, ik had alleen niet veel tijd. Had ik al gezien in zwitserland, maar die blijft wel fantastisch. Die jongen had wel goed oog voor hoe ik naar de luminor kijk. Ik wil geen blinkende, maar mat en het ruige benadrukt.

De 5218 die ik noemde deed alleen niet meteen belletje rinkelen haha, pas in tweede instantie. Maar die lag er ook niet.

1 like

21 likes

Ook echt wel gaaf met die blauwe plaat!

Welke is dit?

PAM01144

1 like


PAM 03312

15 likes

Alvast een beetje dromen :thought_balloon:


17 likes


PAM380

14 likes


15 likes

Die witte is de base toch?? Lekker zomers hoor! :smiling_face_with_three_hearts: ik vind de basismodellen van Panerai vaak het leukst, lees meest historisch correct.

Prachtig met die rubber band. Is er eigenljjk nog wat korting te bedingen op de winkelprijs tegenwoordig?

3 likes

Ja de Base. Eens met wat je zegt.

Korting (nog) niet naar gevraagd. Ben met iets anders naar huis gegaan.

1 like

Ohh! Heb ik even gemist. Wat is de nieuwe aanwinst?

1 like

Net gepost in het groene.

2 likes

Nice, waar is dit?