Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Weet ik niet goed. De nieuwe 1733 haalde hij er bij, ik had alleen niet veel tijd. Had ik al gezien in zwitserland, maar die blijft wel fantastisch. Die jongen had wel goed oog voor hoe ik naar de luminor kijk. Ik wil geen blinkende, maar mat en het ruige benadrukt.

De 5218 die ik noemde deed alleen niet meteen belletje rinkelen haha, pas in tweede instantie. Maar die lag er ook niet.

1 like

21 likes

Ook echt wel gaaf met die blauwe plaat!

Welke is dit?

PAM01144

1 like

PAM 03312

16 likes

Alvast een beetje dromen :thought_balloon:

19 likes

PAM380

15 likes

17 likes

Die witte is de base toch?? Lekker zomers hoor! :smiling_face_with_three_hearts: ik vind de basismodellen van Panerai vaak het leukst, lees meest historisch correct.

Prachtig met die rubber band. Is er eigenljjk nog wat korting te bedingen op de winkelprijs tegenwoordig?

3 likes

Ja de Base. Eens met wat je zegt.

Korting (nog) niet naar gevraagd. Ben met iets anders naar huis gegaan.

1 like

Ohh! Heb ik even gemist. Wat is de nieuwe aanwinst?

1 like

Net gepost in het groene.

2 likes

Nice, waar is dit?

16 likes

Het wordt een zonnige dag. Buiten een foto maken is nu al lastig. Fijne dag Paneristi! :sunglasses:

17 likes

Nee hoor. Prima foto… :ok_hand:

2 likes

Lekker man! Die geelgouden wijzers knallen eruit op de choco plaat :ok_hand:t2:

1 like

Goedenavond,weet iemand het volgende: welke springbars heb ik nodig qua dikte om een click strap van panarai te bevestigen aan mijn pam 00390, gr en rustige avond

Vanochtend op de mat geland, ja het is een dikkerd maar draagt echt super en het is wel een van de stoerste Panerais

19 likes

Welk ref nr is het?, mooi hoor hoe staat die om de pols? Is dit de 87?