Iemand ervaringen met meerdere panerai boutiques? Ik was in Amsterdam vanmiddag. Vriendelijke kerel, leuk gesprek. Maar weinig bandjes op voorraad (wilde hij wel regelen hoor, maar ik had verwacht dat zulke dingen daar wel flink zouden liggen).
Ik dacht dat die boutiques allemaal van die leuke tafels hadden waar je je horloge tussen de bandjes kan schuiven enzo.
Nee net dat ene bandje voor jou horloge; daar moet je net tegenaan lopen! In de boutique in Genève hebben ze wel een tafel met alle bandjes Als je weet wat je moet hebben dan is het handig om gewoon te bestellen bij een AD of gewoon online.
Ja klopt. Ze vertelden me daar dat ze niet teveel in voorraad hebben omdat de types en modellen nogal eens wijzigen en ze niet met teveel oude voorraad willen blijven zitten
Dat is wel jammer inderdaad. Als je speciaal naar een Panerai Boutique gaat, verwacht je toch een ruime keuze aan banden en accessoires.
Wat ik vooral vreemd vind, is dat Panerai al jaren grotendeels dezelfde bandmaten gebruikt (22/24/26 mm). Je zou denken dat een boutique dan juist een goede voorraad kan aanhouden van verschillende kleuren, materialen en prints, zodat klanten direct kunnen passen en vergelijken.
Juist dat uitproberen van verschillende banden hoort voor mij een beetje bij de Panerai-beleving.
Ja exact. Bij de reguliere AD in Eindhoven hebben ze ook panerai, maar bestellen ze geen banden zonder dat ik hem af neem. Bij de boutique was dat geen probleem, dat is positief. Maar ik zou inderdaad wel verwachten dat je daar iets voorraad hebt. Een olijf of bruine rubber band is nou niet bepaald een winkeldochter die blijft liggen.
Ik was gelukkig niet speciaal daarvoor in Amsterdam, anders zou het wel een deceptie zijn.
Weet ik niet goed. De nieuwe 1733 haalde hij er bij, ik had alleen niet veel tijd. Had ik al gezien in zwitserland, maar die blijft wel fantastisch. Die jongen had wel goed oog voor hoe ik naar de luminor kijk. Ik wil geen blinkende, maar mat en het ruige benadrukt.
De 5218 die ik noemde deed alleen niet meteen belletje rinkelen haha, pas in tweede instantie. Maar die lag er ook niet.