Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

15 likes


Het wordt een zonnige dag. Buiten een foto maken is nu al lastig. Fijne dag Paneristi! :sunglasses:

14 likes

Nee hoor. Prima foto
 :ok_hand:

2 likes

Lekker man! Die geelgouden wijzers knallen eruit op de choco plaat :ok_hand:t2:

1 like

Goedenavond,weet iemand het volgende: welke springbars heb ik nodig qua dikte om een click strap van panarai te bevestigen aan mijn pam 00390, gr en rustige avond

Vanochtend op de mat geland, ja het is een dikkerd maar draagt echt super en het is wel een van de stoerste Panerais

17 likes

Welk ref nr is het?, mooi hoor hoe staat die om de pols? Is dit de 87?

Volgens mij zet je hem aan de tube toch?

Weet t eerlijk gezegd niet zo goed
ken bij panerai het clicksysteem niet

Dit is de voorganger, de PAM 064 uit 2000.

Dacht al dat la bomba een blauwe plaat had


De 390 heeft geen springbars. Past op de schroeven die erin zitten. Zoals ik je per DM al eerder berichtte op je vraag. Moet geen probleem zijn

1 like

Ik weet dat die geen springbars heeft
:wink:bedankt

Ah oke. Dan begreep ik je verkeerd



Maar dat clicksysteem werkt mooi. Had het op de 3312. Scheelt een hoop krasjes op de lugs

Ja dat is mooi om te horen
hoop dat t niet ‘rammelt’, of teveel space laat bij de lugs

Welke band ga je erbij halen?

Heel gaaf! Van harte met de Panerai DNA knaller!

1 like

De legergroene rubber in xs heb nu rubber zwart en is standaard ( te groot) voor mijn pols

1 like

Prachtig :heart_eyes: gefeliciteerd mooie aanwinst

1 like


Dank, ben er ook erg blij mee!

12 likes