Nee hoor. Prima foto⊠![]()
Lekker man! Die geelgouden wijzers knallen eruit op de choco plaat ![]()
Goedenavond,weet iemand het volgende: welke springbars heb ik nodig qua dikte om een click strap van panarai te bevestigen aan mijn pam 00390, gr en rustige avond
Vanochtend op de mat geland, ja het is een dikkerd maar draagt echt super en het is wel een van de stoerste Panerais
Welk ref nr is het?, mooi hoor hoe staat die om de pols? Is dit de 87?
Volgens mij zet je hem aan de tube toch?
Weet t eerlijk gezegd niet zo goedâŠken bij panerai het clicksysteem niet
Dit is de voorganger, de PAM 064 uit 2000.
Dacht al dat la bomba een blauwe plaat hadâŠ
De 390 heeft geen springbars. Past op de schroeven die erin zitten. Zoals ik je per DM al eerder berichtte op je vraag. Moet geen probleem zijn
Ik weet dat die geen springbars heeftâŠ
bedankt
Ah oke. Dan begreep ik je verkeerdâŠâŠ
Maar dat clicksysteem werkt mooi. Had het op de 3312. Scheelt een hoop krasjes op de lugs
Ja dat is mooi om te horenâŠhoop dat t niet ârammeltâ, of teveel space laat bij de lugs
Welke band ga je erbij halen?
Heel gaaf! Van harte met de Panerai DNA knaller!
De legergroene rubber in xs heb nu rubber zwart en is standaard ( te groot) voor mijn pols
Prachtig
gefeliciteerd mooie aanwinst



