Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Hahaha graag gedaan :smile:

14 likes

18 likes

Wat blijf ik genieten van deze 00024.

Vanmorgen de 00177 omgedaan naar werk, maar bij thuiskomst lekker weer gewisseld :sunglasses:

15 likes

Ik ben van de 1759 naar de 614 gegaan… mijn titanium beest :sunglasses:

15 likes

Heerlijk horloge :heart_eyes:

1 like

Goedemorgen,

Mag hier ook posten met mijn eerste Panerai.

PAM00754

Erg blij mee.

32 likes

Van harte :handshake:

1 like

Super! Gefeliciteerd, geniet van je NA

1 like

Mijn NA: de Pam00392! Krijg er kriebels van in m’n buik! Het is mijn 4e panerai.

Eerst de pam00050. Een 40mm Panerai voor mijn 18cm pols leek me beter dan de 44,35 of 47mm knallers. Deze Pam staat ook op de foto. Eens kijken of deze met de komst van de 392 blijft.

Daarna kwam de 183. Fantastisch horloge maar die vond ik echt iets te oversized… die is na een paar maanden de deur uit gegaan.

Daarna de 722. Een moderne 42mm (1950 model) met nieuw uurwerk waardoor hij tussen de 13 en 14mm dik is. Ik vond m prachtig en perfect voor mijn pols maar kan zelf niet zo goed wennen aan de blauwe secondewijzer. Deze ligt in een externe kluis en staat al maanden te koop in het blauw dus beschikbaar voor de liefhebbers!

Ik wilde echt een 1950 case, maar dan met klassieke lay out en dan is er heel weinig keus. Tussendoor ook 44mm 1950 gepast maar die vond ik toch te groot. Eigenlijk is er dan maar 1 keus: de 392. Het kleine broertje van de 312. Na maanden speuren kon ik deze voor een goede prijs op de kop tikken. Vandaag binnen gekomen en blij als een kind!

23 likes

14 likes

Super gaaf!

Maar zijn die wijzers vervangen? Die zien er niet tritium uit.

1 like

1389
3 keer in bezit gehad (gekocht en weer verkocht)…
Nu toch wel een blijvertje :sweat_smile:

15 likes

Van harte :smiley: Enne 44 of 47mm kan makkelijk hoor :sunglasses: Het is maar net waar je jezelf een beetje senang bij voelt :blush:

Je bent een jaar langer lid dan ik… nuff said :joy:

Staat je goed :sunglasses:

1 like

Klopt natuurlijk helemaal… Wat is jouw polsomtrek?

1 like

17,5cm… maar wel relatief platter.

44mm, 39mm en als laatste 47mm…

13 likes

Schitterende blauwe kleur zeg! Super :star_struck:

1 like

Fijn om te lezen, wordt steeds enthousiaster !:grin: