@MannetjeMar : die laatste zin was een grapje ![]()
![]()
Gefeliciteerd
De 392 is top! Heb hem destijds ook gehad, was mijn eerste Pam. Veel onderzoek toen gedaan en tikte praktisch al mijn boxen af.
Ben zelf ook niet zo gecharmeerd vh lichtblauwe wijzertje die ze er daarna op gezet hebben.
Zoān 050 met 40mm en bettarini case is ook gaaf. Ben wel benieuwd of je ze naast elkaar houdt.
Voor nu lekker genieten van de 392!!
Klopt, die zijn waarschijnlijk tijdens een service bij Panerai vervangenā¦
Jammer maar helaas, ik kan er prima mee leven ![]()
Oh ja? Wat leuk. Hoe beviel ie? Waarom heb je m uiteindelijk weg gedaan? En heb je nog een Panerai? Jij had toch ook die prachtige 1386?
392 beviel eigenlijk super! Enige minpuntje was dat ie best hoog op mijn pols droeg (ik meen dat de 392 ongeveer 16mm dik is), hierdoor soms wat top zwaar. Verder geweldig horloge!! Banden verwisselen ging heel gemakkelijk met de Quick Exchange mogelijkheid.
Ik stond toen redelijk aan het begin van mijn horloge journey en zag allerlei mooie en leuke dingen voorbijkomen, daarom verkocht om wat geld vrij te maken. Andere merken volgdenā¦
Vorig jaar de Rad 1386 gekocht, was ook een mooi horloge maar de Radiomir vind ik toch iets te chique qua model (ik had de 40mm) en qua banden wisselen heel irritant met de wired lugs icm mega kleine schroefjes. Daarna volgde de 992, een stoere Radiomir met 44mm maar die zat me te groot en zwaar op de pols.
Alles overziende, wat ik qua Pams heb gehad, was de 392 de leukste en mooiste!! Zo nu en dan mis ik hem bestā¦heb als aandenken nog heel wat mooie 22mm banden liggen ![]()
Wie weet komt er nog eens eentje terug. Overigens ben ik tegenwoordig ook erg gecharmeerd van de Submersible 42mm of een Luminor (evt Bettarini ) 40mm. Jep, Panerai blijft een merk waar ik een zwak voor blijf houden als liefhebber. Bedankt voor je vraag, was even een trip back to memorylane voor meā¦![]()
Heel mooi! Congrats en veel draagplezier!!
Wat een beest hĆØ?!! ![]()
![]()
Telkens als ik hem draag en ik kijk ernaar dan tovert hij een glimlach op mijn gezicht ![]()
De hobby! Maximaal genieten! Geweldig!! Njoy maatje ![]()
![]()
ik vind het wel knap dat je zoveel verschillende maten van horlogeās hebt
is dat niet telkens wennen
Nee dat voelt altijd okƩ. Alleen als ik naar de Land Dweller ga, die is wat kleiner, dan is het even een paar minuutjes wennen. Maar het sierraad achtige van dat horloge maakt het dan weer goed of zo
Ik zat net weer te kijken naar een 38mm Blancpain. Die had ik eerder eens⦠die zou ik wel terug willen denk ik.
Dezeā¦
Die is prachtig! Dit specifieke model is alleen in 45mm of 38mm volgens mij?
Mooie trip! De Submersible 42mm ben ik ook al tijdje in geĆÆnteresseerd. 1068 (of 2068). Fotootje van de banden?? ![]()
Degene die ik had was 38mm en dan heb je nog een maat groter in 43mm⦠45mm is het andere, meer ronde, model. Degene die er nu ook in 42mm is en sommige limiteds in 40mm.
Mooi merk Blancpainā¦net als Panerai iets teveel onder de radar. Hoewel Panerai wel hartjes aan het winnen is. ![]()
Gaaf. Carbon lijkt mij?
Yes. Carbotech