Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

:sunglasses:

1 like

Als deze ooit het veld moet ruimen houd ik mij van harte aanbevolen Gary.

Groet.

1 like

Haha dankje, ik zal het onthouden, maar voor nu zit ik nog op een roze wolk :grin:

Deze is heel gaaf Marcel :sunglasses: Beetje 5218 look en feel.

2 likes

Old school

17 likes

De 392 op een strap van (Sanders)straps. Doet m ook goed!

17 likes

Heel mooi!

Is dat een HF lid toevallig? Of gewoon via website te contacteren?

Zag een mooie Radiomir op canvas vandaar.

1 like

Edit: berichtje gestuurd :+1:

1 like

Waar kopen jullie eigenlijk jullie OEM banden? Gewoon online bij Pamerai of Schaap? Of hebben jullie een alternatief? Wil een nieuwe 22mm rubberen band.

Ik zou dan gewoon bij Panerai online doen, kan je terugsturen als het te kort of te lang is.

Het scheelt dat ik weet dat ik de standaard lengte moet hebben… als je dat weet is het bestellen online bij Panerai of bij een AD makkelijker. Bij een AD zou je eerste een ander model kunnen passen op rubber met de kastmaat van je eigen horloge. Naar mijn weten worden ze allemaal geleverd op standaard lengte banden.

Verder zou ik zelf kopen bij de Panerai Boutique of een AD. Zelf heb ik eenmaal online besteld… wat een deceptie was dat :grimacing: Een bandje moet door de brievenbus passen… nee maken ze er een net iets te grote kartonnen envelop van waarin een Panerai verpakking gefrommeld zat; kon ik nog naar een afhaalpunt. Panerai doosje helemaal verrot. Bandje verder oké… maar ik bestel niet meer online. Nu scheelt het dat ik dagdagelijks tweemaal langs mijn AD gesjonkeld kom :walking_man: :sweat_smile:

1 like

Bij Omega is het juist wel een voordeel om online te bestellen als die mogelijkheid er is, komt in zo’n etui en springbars + tool (misschien is dat laatste afgeschaft inmiddels).

1 like

Ik weet niet precies wat standaard lengte is maar bij de rubberen banden weet ik dat bij 24mm lug breedte het lange gedeelte van de officine panerai rubber 115 is en die met die golven 125. Een cm verschil dus.

1 like

Ik zal morgen eens kijken in mijn voorraadje :ok_hand:t3:

1 like

Eergisteren was ik in Florence en vroeg me af wat die Panerai winkel op het plein bij de Duomo deed. Nooit gerealiseerd dat ze daar vandaan komen :sweat_smile:. Weer wat geleerd.

3 likes

Jaar of 12 terug na een nogal hectische dag met de auto als bij toeval met zonsondergang op Piazzale Michelangelo uitgekomen.

Plaatje heeft me nooit meer losgelaten eigenlijk :smiley:

11 likes

Ben toch maar even naar de AD geweest. Kon ik
Ze in het echt zien en passen. Uiteindelijk vond ik de groene rubberen band erg mooi!

Heb ze toevallig gister allebei een halve dag gedragen. Ik twijfel of de 00050 blijft…

1 like

Allemaal 24/ 22 Panerai banden. Standaard lengte. In mijn geval zijn ze allemaal hetzelfde…

10 likes

Panerai spam met de 1759…

16 likes