Snap dat de 392 blijft ![]()
Uit de oude doos:
Wauw, supergaaf ding! Van harte!
Laat maar weten als je er vanaf wil, ik wil na het lezen van dit topic toch wel weer graag terug in de Panerai game ![]()
Huh??? Dat is gek… Ik heb er een tijdje geleden een uitgebreide internetstudie naar gedaan
en mijn conclusie was dat de officine variant kleiner was. Goed om te weten dat dat niet klopt.
Zou je me kunnen vertellen hoe lang de beide delen dan zijn?
Super gaaf ook weer op die oranje band!
Vandaag even met mijn vrouw op pad geweest en de Panerai Boutique aangedaan. Men!! Had ik niet moeten doen. Nu staat hij bovenaan vast op de lijst. De zwarte base luminor. ![]()
Mooi spul. Staat je goed ![]()
Staat heel goed, mijn eerlijke mening is dit een leukere aanvulling dan de Ranger ![]()
Zal ik doen! Overigens heb ik nu ook een 42mm Panerai te koop staan hè…
Prachtig ding! Maar met een polsomtrek van 16cm durf ik het niet aan. De overhang wordt dan simpelweg te gortig. Panerai mag een statement zijn, maar het moet wel een beetje passen.
Thanks! Zeker mooi spul!
Ja hij is wel gaaf! Ook 2k duurder… dat word even doorsparen
Een grijs maar als nieuw?
Zelfde prijs als een nieuwe Ranger denk ik of klopt dit niet?
Ah geen papieren excuus
Ja zonder doos en papieren, 2025 vind ik wel bijzonder. Buiten dat zijn er ook heel goede namaak varianten in de omloop. Zo’n groot kenner van Panerai ben ik niet. ![]()
Eens.
Prima prijs voor eentje zonder papieren. Aannemend dat het gewoon echt is
Betreft in de basis sowieso entry level qua prijs ![]()
En dan toch voor net iets meer liever volledig.
Dat snap ik wel hoor
Zou ik ook doen… maar als het om de prijs gaat dan zou ik er niets achter zoeken als in dat hij te goedkoop is. Dat is toch een beetje Panerai eigen kan ik uit eigen ervaring vertellen ![]()
Thanks!
Dan hebben ze de lengtes van die officine banden aangepast. Mijn zwarte is 115 en op watchuseek melden ook diverse gebruikers dat de standaard lengte 115 is.
Goed om te weten. Nogmaals dank!!