Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Veul :sweat_smile:

Dstrap ook nette banden in NL

4 likes

Ftfy :joy:

D-strap zeker een aanrader!! Nette prijzen ook en super kwaliteit. @lugten: Kassa 1!

3 likes

127

16 likes

:joy::joy:
Dankjewel :pray:t2:

2 likes

Dankjewel :pray:t2:

1 like

Panerai Radiomir Eilean .

Pam01243

12 likes

Heeft hier iemand een zwarte 22mm rubberen oem band liggen waar hij of zij niets meer mee doet? Een zoals op de foto.

Xpost; 183:

13 likes

Simply the best :muscle:t2:

2 likes

Ik heb een Panerai incoming :sunglasses:. Dus ik was alvast wat in deze topic aan het scrollen.
Ik was benieuwd of hier al mensen de nieuwe PAM01386 al hebben geprobeerd. Een Radiomir Quaranta in 40mm, met 30m WR.

4 likes

Prachtig op de foto’s!! Groene plaat en gouden wijzers :yum: Qua maat prima voor de bescheiden pols ook. Heb je deze incoming?

1 like

@Veblen heeft er recent een gekocht👌🏻

1 like

WR is trouwens 50 mtr volgende informatie op het kastdeksel.

1 like

Wat tof! Zag er een voorbij komen Instagram. Mooi dat ze nu ook deze maten horloges maken!

Nee, ik had de classic 183 van iemand om de pols gehad. Toen viel het kwartje, ik moet ook een 183 :sunglasses:. Ik vond de maat prima voor mijn pols.

De vraag over het andere horloge was meer omdat ik het een slimme zet vindt, en was benieuwd hoe Panerai fans erop zouden reageren.

1 like

Was dit gister de jouwe @Veblen ?

Zo ja, dankjewel. Opeens wil ik een Panerai :upside_down_face:

19 likes

Yes :+1: Hij zou ook zeker niet misstaan in jouw collectie…

3 likes

@Veblen Schitterend horloge!!! Slimme zet van Panerai deze Quaranta

2 likes

Bedankt :ok_hand: Ik ben er ook zeer over te spreken. Op de GTG van afgelopen weekend was ik best verbaasd hoeveel aandacht naar de Panerai ging. Toch veel mensen die er fan van waren. Had ik ergens niet helemaal verwacht. Maar natuurlijk wel geheel terecht, het is een speciaal horloge :+1:

Niet liggen, maar wel aan te raden; heerlijke comfortabele band.

1 like