Zou deze ook graag eens willen bepotelen maar de waterdichtheid vind ik echt niet des Panerai
Is gewoon niet afdoende voor dir model met zo’n Heritage is mijn mening !
Zou deze ook graag eens willen bepotelen maar de waterdichtheid vind ik echt niet des Panerai
Is gewoon niet afdoende voor dir model met zo’n Heritage is mijn mening !
Ik douche niet eens met een horloge om en de waterdichtheid is voor mij persoonlijk dus geen issue.
Dat neemt niet weg dat het natuurlijk een vreemd feit is.
Ik douche, zwem wel met een horloge dus wel een dingetje…
Dat bedoel ik dus ook dat het eigenlijk wel had gemoeten, al was het maar 100m
Bij Omega is 30m WR geen probleem om mee te zwemmen.
De Radiomir Quaranta WR is volgens de website: “5.0 bar (~50.0 metres)”. Dus ze zetten er wel specifiek bij dat het 50 meter is. Ook al is dat in vergelijking weinig. Ik begrijp je punt.
Heb een keer een topic gezien van iemand die zo’n 3 of 5 bar Panerai had laten testen op waterdichtheid. Ging tot iets van 30 bar probleemloos. Ben wel benieuwd hoe dat met die van mij zou gaan. Volgens mij hanteert Panerai een wat vreemde strategie als het om waterdichtheid gaat de laatste tijd.
Prachtig!
Super gaaf de 118
Nog altijd de mooiste die er is: PAM 00422
47mm, sandwich dial en natuurlijk de gang reserve indicator met lume op de achterkant van het horloge. Ik hou van een dat Italiaanse gedachtengoed ontworpen door de Zwitsers.
Mooi! Van harte!
Waanzinnig mooi @Veblen
Tijdje geleden deze in een etalage gezien, echt prachtig. Ik had toen geen tijd om deze te passen, en dat is precies wat ik binnenkort maar eens moet gaan doen. Op de pols volgens mij een juweeltje. Zoals Roald al laat zien👌
Gefeliciteerd
Wat is dit toch een prachtige plaat
Mocht ik nog een keer voor een groene plaat gaan dan kan dit horloge het wel eens worden
@Veblen
Kleine correctie: 5 bar is 40 meter diepte, geen 50. Op zeeniveau heerst 1 bar luchtdruk, en 40 meter waterkolom staan voor de resterende 4 bar.
Voor bijna niemand interessant, maar wanneer je bv in grotten duikt, of in scheepswrakken op 40 meter dan kan die ene bar (10m) verschil je akelig opbreken….
Mooi ding!