De 655 heeft een 3-days P.4000 inhouse dus een lokale horlogemaker zal het horloge wel na kunnen kijken, maar niet kunnen repareren als er onderdelen nodig zijn. Althans, daar schijnt lastig aan te komen te zijn. Voor een enkele controle zou ik ‘m zelf niet laten opsturen naar Richemont, enkel voor reparatie
Vraagje aan de kenners en ervaringsdeskundigen. Ik overweeg een Panerai Radiomir (45mm) maar heb mijn twijfels of ik het kan hebben op mijn 17,5cm platte pols. Hoe ervaar jij het (voor de medium polsbezitters onder ons; zijn die hier uberhaupt? ). Ik wil hem zowel casual als zakelijk kunnen dragen en overhang is voor mij een rode vlag. (N.b een 1940 of andere variant in 42mm past momenteel niet in mijn budget dus voor nu wordt het een 45mm Radiomir of niks). Graag advies…
Een 45mm radiomir zou moeten kunnen wat betreft de overhang. Maar vergis je niet ze zijn best fors.
Op uhrforum staat een erg mooie pam 210 base dial.
Succes met de zoektocht.
Groet
De Radiomir op 17,5 cm pols:
Gaat prima, of je dat zakelijk vindt passen is persoonlijke smaak denk ik. Omdat ze wel groot maar verrassend dun dragen heb ik ze ook met overhemd naar kantoor gedragen.
Prachtig! Komt dat zo als set?
Nee niet als set, de boxen maak ik zelf
Oh serieus joh, echt heel mooi gemaakt!
Thx, groot maar prima draagbaar begrijp ik. Nb mooi instapper inderdaad op UF.
Mooi voorbeeld thx Zal mij waarschijnlijk ook zo staan.
PAM01382.
Zwart kreeg toch de voorkeur boven blauw.
Even wennen aan de 45mm, maar een Panerai moet fors zijn in mijn ogen. De maat gaat prima en valt ruim binnen de pols.
‘Klassiek’ Panerai. Geen kleine seconde maakt voor mij de wijzerplaat beter in balans.
Wat draagt zo’n ding ook lekker!
Heel erg mooi. Van harte en geniet ervan!
Prachtig! Mooie cleane plaat. En ze dragen inderdaad erg fijn, zelfs als het warm is.
Heel gaaf! Ik heb vandaag zowel de IWC mark xx gepast als de Radiomir 45mm. Verrassend horloge! Hoe wind het horloge op? Dat heb ik niet geprobeerd… en hoe zijn de prijzen bij de dealert tegenwoordig? Staan die vast in beton? Greetz.
Heerlijke horloges maar voor mij echt niet groter dan de 40
Panerai blijf ik een heerlijk merk vinden
Een 40mm Panerai vind ik zelf niet aantrekkelijk. Echt te klein voor een echte ‘Panerai vibe’. Het wordt er een soort dressy horloge van.