mooi ding! ietwat groenig?
Beetje groenig idd, zou het niet weten, want ik ben kleurenblind
De plaat is roze Jaap. Zou m snel wegdoen
Nee klopt maar als die een afspraak heeft gemaakt en dan aan iemand anders is verkocht dat is in mijn ogen niet netjes
Persoonlijk vind ik de onderste te groot, de band gaat recht naar beneden bij de lugs. Panerai of niet, ik vind dit nooit echt mooi staan.
Ik heb een 049 met witte plaat.
In het wit ook heel leuk die 049!
Dat de band meteen recht naar beneden gaat bij de 01000 is ook wat ik als minpuntje beschouw. Dát en de breedte van de band, met name bij de sluiting.
Laten we eerlijk zijn, zo’n gesp gaat toch nergens over?
Vouwsluiting geen goed alternatief?
Mooi man! Van harte
22mm aan de gespzijde vind ik hoe dan ook te veel, dat lost een vouwsluiting helaas niet op.
Op mijn 40mm Luminor gaat de band van 22mm naar 18mm en dat is prima.
Als ik het horloge houd laat ik een 24mm naar 18mm maken met een normale gesp. Ik vermoed dat dat voor mij het grote verschil kan maken, want de kast van 44mmm kan ik best hebben.
Oke ik snap je punt. Ook al zou ik het zelf niet storend vinden. Hopelijk werkt het. Houd ons op de hoogte!
Oei oei wat fraai! Welke PAM is dat?
Mooie foto als geheel
Dankjewel lievelingsoutfit
1386
Vandaag wederom mijn pam0755.
Overigens handig om te weten, is dat je blijkbaar prima zou kunnen zwemmen en duiken met dit horloge, aldus Panerai.
Ik vroeg mij af hoe de 30m waterdichtheid geïnterpreteerd moest worden gezien in de handleiding staat dat je niet dieper dat 30m ermee mag zwemmen. Op die vraag kreeg ik het volgende antwoord:
Therefore, your Luminor Due, which indicates a water resistance of 30 metres, has been tested in deeper conditions. This means that your watch with a 3 BAR (30m) water resistance can withstand splashing, swimming and diving to a depth of up to 30m.