Zelfde dus als bij Omega die het garandeert tot de diepte waarop het getest is, in tegenstelling tot andere fabrikanten en/of sites die hun eigen interpretatie aan 30m/50m/enz geven.
Ergens vind ik de uitleg van Panerai en Omega een stuk duidelijker. Tegelijkertijd denk ik dat ze hier niet altijd even duidelijk over communiceren naar de buitenwereld (en in het geval van de Due in hun eigen nadeel).
De Panerai Due wordt op fora en in reviews op het internet gezien als geen “echte” Panerai omdat het horloge niet tegen water kan. Dat blijkt dus voornamelijk te komen door de verkeerde interpretatie van de “30m” op het horloge😅.
Genoeg Panerai en Omega verkopers bij AD’s en Boutiques die ook onterecht zeggen dat met 30m of 50m horloges niet gezwommen mag worden.
NA. Eerste Panerai is een feit
Nu enkel nog wat leuke straps kopen.
Zwart leer is niet echt m’n ding maar helaas de standaard van van de 754.
Super mooi. Gefeliciteerd
Gefeliciteerd , mooi
Gefeliciteerd mooie aanwinst
Schitterende foto!
Wie heeft een goede tip voor een vervangende leren of stoffen band voor op mijn Submersible 682.
Met lange mouwen heb ik liever een band erop die het geheel optisch wat kleiner doet lijken dan de gegroefde rubber band.
Wat me b.v. wel aanspreekt:
Tips zijn welkom in 22mm en bij voorkeur zwart (dan valt het niet zo op dat het geen OEM rubber is)
Groene OEM rubber?
Juist geen rubber omwille van de vorm van de band (bij OEM).
Te snel hmm eens kijken bij watchbandit dan
Goede tip!
Blijft zo´n gaaf model eh