Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Al andere band gevonden?

Iemand hier met een 372?

1 like

@David78

1 like

Sorry, late reactie…:see_no_evil: Iets met feestdagen of zoiets.:wink:

Zei iemand :three::seven::two::question:

#BoxingDay

15 likes

Nu hoor ik via de grapevine dat je Pan naar het blauwe gaat… klopt dit @fredpanarai1 ?
En hoe moet het dan verder met jouw accountnaam?

2 likes

Er kan ook niets geheim blijven he op het HF :wink:, maar idd zit er over te denken om die Pam in het blauw te zetten in het nieuwe jaar. Maar niets is zeker bij mij he, zit erover te denken want je verliest toch een hoop geld, maar wie weet John. Je mag mij natuurlijk altijd een pb sturen en dan kan jij misschien de twijfel bij mij wegnemen.
Tja, en de naam blijft hetzelfde natuurlijk. Is wereld bekend toch bij het HF, uhrforum, WuS, enz. en dan weten zij mij niet meer te vinden :wink:

3 likes

Toch goed gehoord.
Is het die van de foto hierboven?

1 like

Ja de Luminor blue mare LE en het is een hele mooie vandaar dat ik iedere keer zit te twijfelen, wel of niet verkopen. En als ik het zou doen, moet het echt een liefhebber zijn, maar goed Panerai liefhebbers snappen wel waarom. Er zitten altijd handelaars tussen en daar zou ik hem nooit aan verkopen en ja ik ben gek, principe kwestie :smiley:

3 likes

Waarom wil je afscheid nemen?

1 like

Ik schreef dat ik iedere keer zit te twijfelen, maar de leden op het HF die mij kennen snappen dat wel. Nogal grote collectie, maar nog niet zeker dus. Hangt echt af wie en niet iemand die hem gelijk flipperd, snap je wat ik bedoel. Ik heb ruim 100 horloges, en deze ligt meer in de kluis dan om de pols en dat is zonde van een Panerai. Maar ondanks mijn grote collectie, nog nooit een horloge verkocht. Ben dus echt een liefhebber :smiley:

3 likes

Op die fiets. Dat is een aardige collectie die je door de jaren heen hebt vergaard. Logisch dat niet elk horloge de gewenste polstijd krijgt :+1:.

Hopelijk vind je er een liefhebber, of ander goed doel voor :wink:

1 like

Heeft iemand deze hier? Ben benieuwd hoe dat bevalt!

9 likes

Ik heb hem in het zwart gehad. Gewoon mooi. Ik vind vooral de wijzerplaat zonder verdere poespas (kleine seconde op 9) mooi.

Geen kleine jongen uiteraard.

2 likes

Thanks! Ik heb de bruine wijzerplaat van de duurdere versie een keer gepast. Door het ontbreken van lugs draagt dat prima op mijn 18cm pols. Was vooral benieuwd naar de blauwe. Die lijkt bijna nergens op voorraad.

2 likes

Hier weer een wissel naar de Submersible

23 likes

Fijne avond en een mooie jaarwisseling Ristis

22 likes

Dag allemaal, is er iemand die ervaring heeft met de 42mm 1940 variant van de Radiomir (ref. PAM00512 of PAM00574)? Ik ben met name benieuwd hoe de grootte is t.o.v. bijvoorbeeld een Speedmaster professional. Dank alvast!

Mijn PAM01144 is ook een 42mm 1940, ik heb ook Speedmaster;

12 likes

Dank! Vergelijkbaar qua grootte dus, maar door de vorm van de kast is de Panerai iets meer aanwezig. Prachtig die blauwe plaat trouwens! Ik had 'm al wel voorbij zien komen hier, maar wist niet dat het om een 42mm ging.

Denk ook door de vaste lugs. Er zijn ook 42 mm radiomirs met wired lugs. Die ogen nog wat kleiner

3 likes