Ja, ik zag het, maar ben wel gecharmeerd van deze lugs en kroon. Die ogen net wat robuuster.
Ik heb er ook een, 1940 in 42, ben bewust voor een automaat gegaan. Daar zijn een paar referenties van in zwart, blauw en wit.
Het is echt een prachtig horloge. Het is niet klein, maar ook niet groot zoals de meeste panerai.
Hij wordt hier ook wel eens door een knappe dame ingepikt als die er is en kans ziet. Bij haar vind ik het ook staan.
Iemand ervaring hier met een luminor daylight?
Grappig, mijn Panerai is ook het enige horloge dat mijn vrouw wel eens leent van mij
Heel mooi! Ik heb een tijdje geleden eens met een schuin oog naar een witte versie gekeken die hier te koop stond. Maar ik wil toch liever eentje zonder datum.
Nieuwe Panerai, Luminor Tre Giorni, PAM1628 - “an homage to its historical roots” volgens het persbericht. Ik vind het wel wat hebben; less is more!
Heel fraai! Wel enorm aan de prijs met 10k plus
De prijs had ik nog niet gezien, maar dat is wel heel straf voor een dergelijk, ook technisch, eenvoudig model.
Prima uiteraard, maar waarom? Deze valt irl amper op, zelfde kleur als de wijzerplaat en extra complicatie en 10mm dik
Hmm, ik denk dat ik die 3 dan op een of andere manier mis. Geneuzel uiteraard, maar dat is het mooie aan horloges verzamelen.
Hele mooie foto’s
Plaatje hoor
Mooie combi zo!
Dank maar dit heeft met kunst niks uit te staan natuurlijk
Ik heb een vraag. Ik ben op zoek naar een zwarte sailcloth band voor mijn Panerai. Heeft iemand tips of ervaringen waar je zo’n sailcloth band het best kan aanschaffen/laten maken?
Alvast bedankt!