Panerai Only III (graag bij een foto het PAM No. vermelden voor de leek)

Heb je helemaal gelijk in, maar met 40mm wordt de spoeling dun…
(En bij EU grijze dealers is er aardig wat korting te krijgen om de eerste afschrijving te verzachten…)

Eventjes een 183 om de pols gehad en aangenaam verrast! :100:
De 45 millimeter droeg perfect. Mooie kroon ook, spreekt me meer aan dan de kenmerkende beugel eerlijk gezegd.

11 likes

Prachtige uitvoering. Met plezier gehad

1 like

Dat had ik dus ook toen ik hem een keer tegenkwam op een GTG. Resultaat:

14 likes

Snap het helemaal! :heart_eyes::fire:

Panerai Luminor Marina ref. 01270

12 likes

Mooie Quaranta :ok_hand: Hoe bevalt dit model?
Hier zit geen hacking op als ik me niet vergis?

Volgens ChatGPT geeft hij hacking, ik meen ook van wel… staat een nieuwe groene te koop in het blauw :blush:

1 like

ChatGPT is (nog) niet alwetend. :wink: Vrij zeker dat Panerai aantal jaar geleden gestopt was met hacking seconds op bepaalde modellen/uurwerken, waaronder Quaranta’s. Genoeg draadjes op liefhebbers fora hierover, maar wel onduidelijk voor me welke periode dat exact was en of ze dat nu weer terug gedraaid hebben.

PS Mooie plaat in jouw Radiomir Quaranta :ok_hand: (maar als ik er 1 koop dan wordt het een Luminor)

Klopt, zit geen hacking op. Ik vind de wijzerplaat prachtig en de 40 mm kast is ideaal. Ben blij dat ze eindelijk een serieuze optie hebben voor de smallere polsen. De 42/44 mm vind ik simpelweg te groot

1 like

Weer terug op het oude nest :grin:

31 likes

oude liefde … niet! :wink:

1 like

Hou op. Ik heb ‘m voor de derde keer teruggekocht. Niet enkel het model maar dit specifieke horloge :joy:. Nu gaat ie nooit meer weg

9 likes

O echt…3 keer hetzelfde horloge, hahaha zalig om te lezen, hij was voorzien van een tracker… proficiat hoor en geniet er nogmaals van!! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

2 likes

Is jou gegund :joy:

1 like

Weet je het zeker? :joy:

1 like

In het leven is niets zeker :grin:

2 likes

22 likes

Buongiorno

14 likes

13 likes