Panerai Only

En wat was die mooie prijs ? Ik heb geen idee wat hij nu waard is?

Allermooiste Sub :watch::ok_hand:t2::heart_eyes::heart:

1 like

Kon hem rond 2011 van een vriend voor 4k kopen. Laatste keer dat ik keek was hij wel wat duurder. Veel hangt af van de staat, want de meeste zijn niet zo mooi als die van jou. Ik kan zien dat je er voorzichtig mee omgaat.

1 like

Juist één van de leukste dingen aan een Panerai. Het eindeloos combineren van bandjes.

De rubberen banden zijn ook zeker niet verkeerd. Vind met name onderstaande erg comfortabel.

image
plaatje via Google

2 likes

Deze foto ( etalage ) heb ik zojuist gemaakt in Eindhoven bij Pijnenburg juweliers op de Demer…

5 likes

Ik begrijp niet zo goed wat je hiermee bedoelt?

Volgens mij zit er in de huidige collectie geen enkel model dat 100atm is…

2 likes

Deze lijkt me enorm mooi op mijn 025 maar mag niet van mijn vrouw en ik ben zuinig op haar want zo’n knappe krijg ik nooit meer :slightly_smiling_face:

6 likes

Nou Italiaanse Marine! Die hebben hele goede duikers mensen! Dus moeten deze ook een heel goed horloge hebben! Die heel goed waterdicht is! Niet dat ze naar duizend meter gaan (neem ik aan) Maar extra veiligheid bij b.v. stoten enz. Dus Panarai was geheim van Italiaanse marine en mocht toen niet aan particulier en of verkocht worden. let op voor zo ver ik het heb gehoord vroeger! Dus met die gegevens! Vind ik het een echte Panarai.

1 like

Kijk eens op de wijzerplaat van mijn Panerai… Wat lees je daar? Wat is marine in het Italiaans? :wink:

5 likes

Waar is de duikring?
Deze is voor de matroos zo te zien. :joy::wink:
En hij mag maar 100 meter diep! Kan je net mee zwemmen toch.

Oeps. dat vind ik nog weinig.
Ja ik ben er heel zuinig op en mijn vrouw vind het de mooiste die ik heb.
Mooier dan Omega , Roles SD , Breitling enz.
Dus ik mag hem niet weg doen!

Als ze die 424 nu eens in 45mm zouden maken … ik had hem meteen opgehaald.

Niet waar. Ze hebben er niks van gebakken in de oorlog.

3 likes

Lees dit a.u.b.

1 like

Blijft voor mij een matrozen horloge! Sorry:wink:

1 like

Sommige problemen worden door het verloop van de tijd vanzelf opgelost. :wink:

Anders als verjaardagscadeau van je vrouw? Zou hem inderdaad goed staan!

2 likes

:joy:

2 likes

18 likes

9 likes