Panerai Only

:white_check_mark:

11 likes

:see_no_evil: jij bent sneller dan het geluid :grimacing::sweat_smile:

Top top top :ok_hand:t2:

Veel draagplezier in de zomer :innocent:

1 like

Die wil ik wel eens passen!

1 like

Proficiat Ed! Al vond ik de 512 fraaier (al mist die natuurlijk de kenmerkende kronbeschermer)

Ik moet hier niet te vaak komen, zou zo weer een PAM willen…

3 likes

De 512 was fantastisch! Maar voor mij nog steeds iets te groot. Deze 40mm is spot on. Draagt iets groter dan de Rolex 114060 en de go:
Zie vergelijking

16 likes

Geen probleem voor mij.

1 like

Nog nooit een 40mm PAM geprobeerd, maar dit ziet er goed uit (al zou ik m zonder loupe, zonder kleine seconden, maar met sandwich plaat willen)

2 likes

590 prima keuze qua looks en formaat

9 likes

Die bestaat niet😂

Ik wilde graag sausage dial. De loupe zit er niet op maar onder en is mijn inziens dus minder storend. Een base dial had ik ook geprefereerd!

1 like

:joy: juni ongeveer toch?

2 likes

Niks vrouwenmaat, heb precies dezelfde en draagt geweldig voor kleine polsjes en uiteraard heel gaaf , is het wel een automaat of handwinder :sunglasses: foto van z’n zusje dan

11 likes

Gefeliciteerd, geniet er van

1 like

Dit is ook een pam 048 en dus een automaat echter de mijne is de oudere versie wijzerplaat (lswissl en zonder automatic )

Verder identiek enkel andere wijzerplaat. Is veranderd rond 2004/2005 dacht ik.

2 likes

bedankt voor info, zal eens nakijken van wanneer mijn PAM is, maak niet uit, prachtig horloge, geniet van de mooie tijd :sunglasses:

1 like

12 likes

Dinsdag deze besteld, kan niet wachten tot mei om hem op te halen.

14 likes

Mooi hoor👌

1 like

Een heel voorzichtige vraag, maar euh.
Hoe moeilijk zou het zijn om nog aan een nette PAM0025 te komen?

13 likes

De wijzerplaat vermeld GMT, maar waar lees ik dan de 2de tijd af? :face_with_raised_eyebrow: