Panerai Only

Heerlijke motorfiets , enjoy!

2 likes

Deze week toch besloten er niet voor te gaan.

… maar ik ga denk ik toch voor een Luminor. De crownguard maakt het horloge af en de Bettarini kast omsluit m’n pols erg mooi.

Aankomende zomer (als trouwcadeau voor mezelf) wordt het dus waarschijnlijk een van deze modellen:

Bron: Chronopassion.com

_Bron: rolexforums.com

EDIT: sorry hiervoor…

Maar toch…

@lugten erg mooie foto’s van je 590!

10 likes

Welke types zijn de bovenste twee en daardoor de diameter?

1 like

Erg goede keuzes inderdaad wat een mooi cadeau voor jezelf.
Ik ga de komende twee jaar de tijd nemen om een keuze te maken welke ik wil gaan kopen.
De keuze zal dan zijn ofwel nieuw of gebruikt en wegwijs worden uit alle verschillende versies.
Luminor is in ieder geval ook mijn keuze en waarschijnlijk een zwarte dial. Lederen band en waarschijnlijk een GMT.
44mm en groter.
Maar heb nog even de tijd voordat ik 50 word.

1 like

Bij CrownGuard staat een mooie Panerai 390 te koop. Is een special edition die je niet vaak ziet. Bruine plaat met gouden hands. Nog maar even sparen…

1 like

Dank je wel
590 is een mooi model vintage in een modern jasje

2 likes

914 en 915. Beide eind vorig jaar uitgebracht, hoogstwaarschijnlijk als vervanging van de 560 respectievelijk 510. Wat mij betreft tamelijk perfect want eindelijk weer sandwich plaat, ecru lume en verder de klassieke platen.

EDIT:
allebei 44mm Bettarini kast

1 like

Dankjewel! Er komen nog wat andere uitgaven aan dus hopen dat het allemaal gaat passen maar zou inderdaad leuk zijn.

Een 50ste verjaardag is ook een mooie geledenheid! Nog even geduld dus begrijp ik; niks mis mee. Even goed de tijd nemen heeft mij alleen maar geholpen, oa omdat er zoveel modellen zijn die behoorlijk op elkaar lijken en omdat foto’s online mijn perspectief weer veranderden. Waar ik lang dacht dat een Radiomir 42mm perfect zou zijn, vind ik dat nu wat klein voor dit type horloge.

Anyway, nu aftellen tot de aankoop en hopen dat ik andere bevliegingen kan onderdrukken :wink:

2 likes

Mooi model inderdaad! Hou zelf echter erg van de diepte van een sandwich plaat.

1 like

Vraagje aan de PAM mannen en de enkele vrouw , kan een PAM Luminor 01523 kopen, 42 MM , nieuw en aan zeer mooie prijs, Is er iets wat jullie bekent is wat niet in orde is, heb zelf smalle pols en heb al een PAM 0048 waar ik erg blij van wordt, foto van de witte zou de nieuwe aankoop zijn. Wat zouden jullie een mooie prijs vinden voor aankoop ?

7 likes

Centaur???

Griso 8v

1 like

Hehe, die bedoelde ik eigenlijk!!! :+1:t4::+1:t4:

1 like

Voor de volledigheid :yum:

10 likes

8 likes

Terug naar de rubberen band.

12 likes

Net nu het weer koeler wordt! Staat wel top! :ok_hand: