Panerai Only

22 likes

Met een Instagram filter.

13 likes

21 likes

Laten we ervoor zorgen dat dit topic zich bovenaan tussen het groene geweld nestelt! :innocent:

12 likes

I’m in :wink:

18 likes

13 likes

Gaaf! Qua looks wel wat overlap met de pam390 of valt dat mee🤔

1 like

Ok :slightly_smiling_face:

10 likes

Lever ik graag een bijdrage aan, ook zonder PAM in de kist.
https://www.instagram.com/p/B72jW0FICK5/?igshid=1ryy9cc9gzpcp
Bron: Panerai Passion

10 likes

Ja de wijzers zeker. Zowel de 390 als de 422 hebben rosé gouden wijzers. Verder wel heel anders. De 390 heeft de tobacco plaat zoals je weet, maar de 422 en vintage zwarte. Heel erg mooi. Ook het bol geslepen glas van de 422 is gaaf. Vintage look op een modern horloge met een super uurwerk. Heb m al een kleine week om maar nog geen seconde speling…

3 likes

Heel gaaf! Gefeliciteerd nog! Als je er de polsen voor hebt zeker één van de meest perfecte Panerais, incl gangreserve op de achterkant.

Eerder zocht je specifiek naar een model met ebauche uurwerk, toch? Wat maakte dat je toch voor in-house bent gegaan?

1 like

Ja dat klopt. Dat was voornamelijk in verband met het opsturen voor service van inhouse. Deze 422 is net een half jaar oud, dus daar heb ik de eerste 10 jaar geen omkijken naar :wink:

1 like

Nice! Als de kop eraf is scheelt dat behoorlijk bij deze horloges.

Optimisme helpt ongetwijfeld! :wink:

1 like

Haha, dat zeker. En m’n voornemen is deze te houden nu… :see_no_evil::see_no_evil:
Denk dat ik het nu na deze laatste aanwinst en tijden van geflipper houd bij de DJ, de Sub en de 422. En de Longines van mijn vader uiteraard. De andere twee Panerai’s gaan er binnenkort uit. Rust in de tent :joy:

2 likes

Goed voornemen! Prachtige set heb je dan!

Snap dat die het afleggen tegen de 422 :sunglasses:

1 like

Voor jou geen Panerai meer na je Submersibles?

1 like

Crosspost: PAM 112 (Thanx @Trinacria :sweat_smile:)

13 likes

112 denk ik :slight_smile:

1 like

D strap ontvangen.

13 likes

Heel veel draag plezier! Mooie combinatie :ok_hand:t2:

2 likes