Panerai Only

Jee man, wat een enorme tegenvaller. Je kon denk ik niet anders handelen dan je gedaan hebt door het direct te melden en foto’s te maken. Hun mededeling dat ze het willen terug nemen is positief. Ze zijn niet direct de discussie met je aangegaan.
Hopen dat het snel en zonder problemen afgewikkeld wordt! Balen man. Ben benieuwd hoe het zal verlopen!

2 likes

Jammer dat je je er zo op hebt verheugd en het dan zo moet lopen. Hopelijk kun je het netjes En vlot met de Verkoper oplossen.

1 like

Vertrouwen houden. Enkel een perfecte fiddy is de fiddy. Verstandig om dit zo aan te pakken.

Hopelijk komt alles op zijn pootjes terecht en vindt je uiteindelijk de perfecte!

1 like

Tjeemig! Dat is inderdaad wel heel erg balen zeg!
Inderdaad vertrouwen houden, komt goed :facepunch:

1 like

Vervelend hoor. Als de Fiddy aantoonbare Panerai service heeft gehad dan kan de dealer makkelijk aanspraak maken op garantie en hem daarna weer verkopen. Vermoed dat dit wel goed komt hoor.

Hopelijk is het een dealer met een goede pers.

Succes

1 like

Komt goed! :+1::+1:

1 like

16.8cm, geen centje pijn. Gewoon Uber cool!

16 likes

Waarom zou het onder de garantie vallen? Dikke kans dat het is versleten met regelmatig bandjes wisselen door iemand die wat minder precies is.

Volgens mij kan je dat wel herstellen door een nieuwe schroefdraad te (laten) maken.

1 like

In beide gevallen voor een dealer een non issue lijkt mij. Ik hoop dat het netjes opgelost wordt. Lijkt me wel.

1 like

Succes met dit probleem wat je ontdekt hebt, hoop op goede samenwerking tussen jullie en dat het goed afloopt, zo te lezen moet het positief opgelost worden, nu maar afwachten

1 like

mooi bandje trouwens :sunglasses:

Van beroep ben ik fijnmechanicus, dit kan opgelost worden maar dan nog is het een serieuze uitdaging.
Fijnmechanicus… dagelijks met een draai/freesbank laser en lassen bezig.
En een reparatie is nooit het orgineel

En het helpt ook niet dat ik een pietje precies ben en met screw ups van anderen en van mezelf niet kan leven

5 likes

Ik snap het. Ik betaal liever wat premium voor een mint horloge. Balen. Hopelijk betalen ze weer snel uit.

1 like

Panerai Boutique in Ginza, Tokyo vorig voorjaar. Erg mooie zaak maar de prijzen daar zijn een stuk hoger dan hier en de BTW - die had ik kunnen terugvragen - is maar 8% dus dat schoot ook niet op.

I feel you man! In mijn geval is het zelfs het eerste horloge ooit dat me opviel, in een advertentie in een glossy autoblad bij de tandarts. Ben bang dat het daar is misgegaan :wink:

Sterkte! Klinkt alsof je sterk staat maar blijft spannend tot het is geregeld. Begrijp ook dat je die Fiddy niet bij het eerste greintje twijfel wilde terugsturen.

Dat had bij de Panerai service in januari dan verholpen moeten zijn toch?

2 likes

Zou niet weten waarom. Zoals rvdb zegt is het niet eenvoudig te verhelpen.

1 like

Nog maar een plaatje dan, van een contender voor aankomende zomer


Plaatje van dealer HF Age in Japan

14 likes

Als er iets mankeert aan een horloge moet dan bij een service (zeker bij het merk zelf/Richemont) toch opgelost worden, juist ook als het niet eenvoudig is? Wat heeft een service anders voor zin?

1 like

Je helpt niet, Ed!
Staat je inderdaad goed! Een witte Luminor of een Sub hebben mijn aandacht.

3 likes

Die oogt wel nog iets groter he…

1 like

Omdat ze enkel een uuwerkservice doen op verzoek van de klant of zo? Misschien is een nieuwe kast geadviseerd maar niet afgenomen. Dit blijft speculeren maar ik vind het niet gek dat zoiets niet wordt gerepareerd of is het zelfs over het hoofd gezien.