Panerai Only

Vrouwtje doet dat keurig!

2 likes

HvdD PAM183

9 likes

Na bijna 4 jaar geleden mijn PAM112 te hebben verkocht nu een PAM177 in mijn bezit.

Met dank aan Olaf (@lugten)

20 likes

Gefeliciteerd! Titanium staat dit horloge geweldig!

Enjoy, geniet er van deze mooie 177

1 like

Gaaf!

1 like

Nice! Panerai blijft trekken als je er ooit één gehad hebt hè?

1 like

Mooi band!

1 like

Yup, alhoewel mijn betere wederhelft al snel het juich-gevoel torpedeerde door het een Kruidvat-horloge te noemen. Hoe ze erbij komt? Haar wegen zijn nog immer ondoorgrondelijk voor me :joy:

6 likes

Killing…:see_no_evil:

1 like

Mooi hoor! Fijne nieuwe aanwinst.

Laat de zomer beginnen!

13 likes

Ja! Zo hoort de Luminor te zijn. Brushed titanium i.p.v. polished stainless steel. Toolwatch tot en met. :muscle:t2:

13 likes

Heerlijk😍

8 likes

Groen als gras…
image

12 likes

Gewoon een plaatje:


Foto credits: Monochrome

(krijg die 753 nog niet uit mijn hoofd)

4 likes

19 likes

Voor de kenners even een vraagje want ik mis vast iets.

( En ja hoop Panarai binnenkort eens te gaan passen. Wss is 42 mm te groot, maar goed ik stel de vraag toch maar even. En ja dit is een maybe na de Lange) Een van zomer klokken 2021/2022 wishlist.

Waarom is de Radomir PAM00933 2k duurder dan de PAM01144? Beide blauwe wijzerplaat, beide 42 mm

Enigste wat ik zo kan ontdekken is ander kaliber P4000 vs P1000. Vinden jullie dat t waard? Ben een Panarai leek. Als ik t zo lees zijn t beide manufature.

Nou… na mijn slechte Fiddy ervaring…schroefdraad in de lugs niet ok!!!
voor mijn tweede keuze gegaan.
De Fiddy is mijn droom horloge, echter eentje vinden die aan mijn wensen/eisen voldoet is geen haalbare/reële kaart.
Mijn horloges zijn altijd in uitzonderlijk mooie staat dat was zo voor mijn 390,372 ,587 en zeer zeker voor mijn speake marin.
Een horloge uit 2002 kan gewoonweg niet in zulke staat verkeren.

Daarbij komt dat de Fiddy, hoewel echt cool, toch enige minpunten had. Waar ik overigens zeer zeker mee had kunnen leven.

  • de kroon was kleiner dan de andere pams die ik had waardoor opwinden moeilijk ging.
  • de hendel ging open van beneden naar boven waardoor deze een beetje in de weg zat tijdens opwinden.
  • en dan de tekst 1950.
    Maar nogmaals allemaal makkelijk overheen te komen.

Maar een horloge dat niet helemaal top is is niet aan mij besteed.

De Fiddy is terug gestuurd en ontvangen door de dealer en deze heeft de advertentie waarop ik hem gekocht heb weer online gezet.
Ik ga er dan ook vanuit dat ik mijn geld gewoon terug krijg…:grimacing:

Dus dan …jagen…op mijn andere keuze… deze is besteld, een niet gedragen…en geheel complete 249.


Foto is van internet.

Als hij arriveert gaat hij meteen naar de horlogemaker voor service, het is tenslotte een ETA die 13 jaar niet gelopen heeft als ik de verkoper mag geloven.

Hopelijk is deze wat ik zoek en kan er na het Fiddy avontuur weer de rust in mijn hoofd en buik terugkeren.

Nu maar weer geduld hebben, geld terug ontvangen(hopelijk) en weer uitgeven(zekerheid) :grin::+1:t3:

16 likes

Gelukkig een goed einde tot zover! Dit is ook mooi zeg! Van harte met je California!

1 like