Panerai Only

Is de 329 idem aan de 320 behoudens de stalen band? Ik heb zelf de 320 gehad. Prachtig horloge. Ikzelf heb me neergelegd bij 40-42mm maar de 320 en de 233 vind ik een van de mooiste 44mm modellen!

Klopt, indien een horloge ook komt met stalen band, dan heeft dat altijd mijn voorkeur.
Alhoewel ik hem nog nooit gedragen heb op staal en zie dit ook niet gebeuren.

Imgur

Kan me voorstellen dat die comfortabeler dragen.

8 likes

Met m’n 19.5 pols komen de krokodillenlederen banden ook al een beetje te kort. :neutral_face:

1 like

Maar wat ga je nou dragen als “Sneeuwwitje” ook aankomt? :grin::thinking:

9 likes

Dat wordt afwisselen. Navitimer en pam doordeweeks. Seamaster in het weekend en op vakantie!

1 like

Toch wel een hele mooie band! Op een of andere manier hoort panerai voor mij op leder of rubber maar weet eigenlijk niet waarom? Bij Rolex sub, gmt etc is het bij mij andersom, moet op staal :thinking:

4 likes

Navitimer kan ik vooralsnog niet aan wennen/pruimen. De Pam is a sheer beauty. En tja de Seamaster, :open_mouth::astonished:

Voor mij precies zo!
De stalen Panerai band is kwalitatief erg goed en comfortabel, enkel hoort die gewoon op leer en eventueel rubber (voor mij enkel de submersibles).

4 likes

Ik moet zeggen tot een paar weken geleden nooit naar de navitimer gekeken. Ineens begon de interesse. Veel gelezen en toen passen. Nu is het mijn meest gedragen horloge. Super comfortabel en ik vind hem echt mooi😍

8 likes

De 243 :heart_eyes::star_struck:

1 like

Die blijft mooi, je was een paar keer dichtbij!

1 like

Ik wil dat zo houden. Anders …, … ben ik daar ook weer f… up

1 like

So close maar met mijn kleine polsjes ging het echt niet. Maar zo gaaf!

1 like

Het moet ook goed voelen!
Zo vind ik enkele 47mm mooi, maar niet om mijn pols. Begint dan toch echt Fred Flintstone vormen aan te nemen.

1 like

Mijn huidige favoriet is mijn G-Shock, maar ik wil dus graag een nettere GMT, zoals de Luminor bijvoorbeeld.

Het is jammer dat de Luminor in het blauwe gedeelte blauw is anders had ik zeker toegehapt. Wil echt een zwarte.

Dit is een mooie Ed, geniet van de wachttijd op deze 392 , klasse :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met aankoop 392! Heb hem ook en krijgt veel polstijd. Heerlijk maatje met zijn 42mm, maar nog steeds big and bulky zoals een Panerai hoort te zijn! Fijne dag!

3 likes

18 likes

Thanks,

De 44mm vind ik persoonlijk het meeste panerai DNA hebben maar voor mijn pols niet haalbaar. De 40mm panerai zit perfect maar de hang naar die prachtige 1950 case bleef.

Dus de 392 of 1392 waren de usual suspects. Ik had geen moeite met de dikte van de 312/320 en deze was nog 1mm dunner dus vandaar de keuze voor de 392.

Heerlijk horloge om veel banden te proberen!

1 like

Gefeliciteerd, super mooi

1 like