Panerai Only

Thanks :+1:

Sowieso een leuk design, mijn automaat heeft ook een gangsreserve op de achterkant. :upside_down_face: Daar draai ik hem niet voor om.

11 likes

Mooi hoor!

Mijn 106 had een stalen band.
Heb ik nooit op leer gehad.
Zou ik nu gelijk de eerste dag doen :slightly_smiling_face:

IMG_9133

7 likes

Mooi ding!

1 like

Die stalen band is,… zeg maar, niet aan mij besteed. Wel een erg mooi horloge, jij hebt sowieso veel mooie horloges gehad!

Die heb ik ook prachtig hé


De enige echte voor mij!

17 likes

Die is idd erg mooi, denk ook dat ik de submersibles het mooist vind. Eigenlijk zijn de series onderling niet te vergelijken.

2 likes

Geniale combi’s! :star_struck:

22 likes

Thx H47 :fist_right:t2::fist_left:t2:

1 like

Je blijft gewoon banden swappen…

19 likes

Die staat ook mooi, lijkt wel een soort sailcloth. Voorlopig blijft bij mij deze om de pols inclusief zomerse band met regenachtig weer.
Zo blij met dit bandje, mooi hoe een horloge weer helemaal in beeld komt door een bandje.

19 likes

23 likes

Prachtig :ok_hand:t2:

1 like

Prachtige band. Kun je de leverancier vrijgeven :innocent:

Zou je graag willen helpen,… enkel geen idee. Heb erg veel banden en meestal staat het erin. Echter bij deze enkel handmade en ook geen logo; sorry.

1 like

Geen probleem uiteraard. Zo’n lichte bruine heel zomers!

Ff bij Di Stefano shoppen :innocent:

1 like

Er zijn idd meerdere adressen die zoiets kunnen maken. Voor deze meen ik wel even gezocht te hebben, want wilde een beetje een zeem kleur. Zal wellicht morgen nog eens zoeken voor je, maar weinig kans.

1 like

Ik zit naar zo iets te kijken. Toshi straps veel keuze voor nette prijzen

3 likes

Daar heb ik er ook eentje van, nette prijzen en prima banden. Wel weer een heel andere kleur.

1 like