Panerai Only

512, yeah or neah ? (met schoon glas uiteraard maar - call me mr picky - ik ga niet andermans glas schoonlikken…)

16 likes

Al kan ik jou niet helemaal volgen. Je voorkeur gaat uit naar modellen met de stalen band ook al draag je deze nooit?
Is dan de waarde van de band je motief?

Een metalen band achteraf bijkopen is vaak duurder, dus inderdaad als een horloge ook verkrijgbaar is met stalen band, dan heeft dat mijn voorkeur.
Uiteraard moet ik het ook wel mooi vinden.
In het geval van de 329 heb ik hem idd nog niet gedragen, maar wissel dan ook regelmatig van horloge. Komt vast wel een keer.

1 like

Ik ben weer teveel naar een PAM aan het kijken merk ik. Het meeste gecharmeerd ben ik van de 42mm submersible, maar wat een geld.

Als iemand tips heeft voor een mooie deal, liefst ene met de kop eraf :slight_smile:

11 likes

Geweldig mooi!! Van harte!!

1 like

Volgens mij had ( de 683) Crownguard 'm afgelopen week. Is nu overigens weg volgens mij.

1 like

Ik vind hem gaaf!

1 like

Ja, inderdaad, die is erg gaaf. Die van @ThaPapper in de gaten houden. Inmiddels zal die vast vertrokken zijn, of binnenkort zeker. Meestal eindigt dat in Hilversum…

3 likes

Daar is hij ook alweer vertrokken…:sweat_smile:

1 like

Die is hier alweer voorgesteld inmiddels

1 like

Een bijzonder harde Yeah!

1 like

bedoel je deze

16 likes

Het gaat mij allemaal te snel. Maar inderdaad, een heel gaaf ding. Als jij hem nu aanschaft, dan weet ik hoe die op een bescheiden pols staat.

2 likes

7 likes

Er moet ergens een 177 rondzwerven , weet iemand waar die is ? :sunglasses:

Zondagochtend :blush:

9 likes

image

17 likes

Heerlijk!

9 likes

Mooie foto’s, mooie band, mooi horloge, wat wil je nog meer! :ok_hand:

2 likes

Mooi de 249 :ok_hand:, staat m goed :wink: