Panerai Only

De staat van het horloge zou mij ook meer uitmaken dan wel type bandbevestiging er word gebruikt. Maar estetisch vind ik de schoeven net iets mooier.

Verder is het iets wat mij opviel meer niet. Als ik me tot een tweede laat verleiden dan wordt het een 25.

Intussen in het zonnige zuiden …

8 likes

:star_struck::star_struck::star_struck:

15 likes

16 likes

Ik doe mee :wink:

17 likes

17 likes

wat is die 025 toch fu… mooi :sunglasses:

1 like

Haha, begrijp ik :sunglasses:.
Echt een geweldig horloge, die dial, de look, de maat.

Privé strandje vandaag

13 likes

Al veel plezier van mijn cameraatje

15 likes

Leuk, mooie foto’s

1 like

Toch maar weer van staal af. Net nieuw leren bandje ontvangen, vind ik persoonlijk toch mooier.

14 likes

Nieuwe strap van Toshi :star_struck: :heart_eyes:

21 likes

14 likes

Mooi!
Nieuw? :slightly_smiling_face:

1 like

New strap!

@lugten

10 likes

Heel veel plezier er mee
Mooie combinatie :ok_hand:

1 like

9 likes

Beste leden van het forum, ik hoop dat jullie mij van de nodige informatie kunnen voorzien in mijn zoektocht naar een goede band voor mijn horloge. Mijn voorkeur gaat uit naar een vintage lederen band
Ik ben in het bezit van een Luminor Marina en daarvan is het bandje te kort. De afmetingen van het bandje wat er nu op zit is 19 cm lang. Mijn polsomvang is 19,5 - 20,0 cm(afhankelijk van het weer).
Het afstruinen van het interweb levert alleen maar frustratie op want de langste maat die het meest verkrijgbaar is stopt bij 20,0 cm. Zelfs bij de gerenomeerde merken…??
Wat er dan overblijft is een stalen band of een NATO maar ik wil graag een lederen hebben. Nu weet ik dat er een aantal onder ons horlogebanden op bestelling maken maar ik heb geen idee wie.
Mijn vragen aan jullie zijn dan ook:

  1. Wat is de beste bandenmaat voor mijn polsomvang?
  2. Op welke sites zou ik kunnen slagen voor een mooie band die lang genoeg is?
  3. Wie van de leden zou ik kunnen benaderen voor het eventueel laten maken van een band?

Een heel verhaal maar ik hoop dat er een mooie oplossing hier te vinden is voor mijn zoektocht. In verband met mijn werk heb ik nu niet veel tijd om a la minute te reageren op de reacties, maar ik doe mijn best.

Groetend,
B

3 likes

@lugten van D-strap
@anon94081762EV

3 likes