Ik mis de submersible nog wel is😭
Het verschil in gewicht en ‘draaggevoel’ tussen de 112 en 118 vind ik aanzienlijk. Totaal verschillend om te zien maar beide zo mooi!
Ik heb mijn 3e … over missen gesproken
Als ik kijk op grijze sites zijn dat vaak juist de horloges met OP logo op de dial. Is dit een uitzondering? Vind m erg mooi (en top bij deze casual outfit btw)
Thanks! Een PAM leent zich niet voor alle outfits wat mij betreft
Hier een stukje mbt de instappers
https://www.google.nl/amp/s/www.ablogtowatch.com/cost-entry-panerai-watches/amp/
Base logo met sausage dail is de instapper en deze met sandwich dail en open caseback zit daar net boven
Voor beide is iets te zeggen
Ik heb veeleer associaties met een kuisheidsgordel.
Er zit ook nog een kleine modificatie op het uurwerk van de 112. Zwanehals regulatie.
Thanks! @Windhund ook natuurlijk. Bereikbaarder dan ik dacht, ook zonder base logo. Maar 44 mm lijkt me groot.
Leuk artikel ook! Die vergelijking met concurrentie onderaan stemt tot nadenken: het is gewoon best een uniek design!
Volgens mij kom je ook uit het zuiden he? Je bent welkom om hem eens te proberen
Klopt; het diepe zuiden wel. Woon er niet meer maar kom er nog regelmatig. Leuk idee; bedankt voor de uitnodiging!
Veel dieper dan waar ik zit kan bijna niet
Die 44 mm icm de 24mm is zeer draagbaar naar mijn mening… Probeer het en je bent om!
Kan op zich wel maar dan had je nu waarschijnlijk op een ander forum gezeten ik laat het weten als ik weer eens in de buurt ben!
@Windhund ook op een 17.5 cm pols? De lug to lug lijkt wel mee te vallen maar dikte is ook een factor.
NA: de PAM00025, net binnen uit Duitsland. Zitten iets teveel straps en buckles bij dus misschien komen er een paar in het blauwe gedeelte. Maar wat een klatser is dit zeg
Heel gaaf !!! Congrats…
Ben erg benieuwd hoe je dit on the long run gaat bevallen
Heerlijk hoor. Bij mij altijd een pam in de collectie! En banden en buckles kan je niet genoeg hebben😂
Geweldig Jeroen!!
@chopin een 17,5 mm pols kan makkelijk! Vraag maar aan @Erik11. Mijn pols is 18 cm
Helemaal eens. De pam 44 draagt zeer comfortabel. Ik heb zelf de 1950 case met inhouse movement (redelijk dik) maar geen enkel probleem!
Geweldig mooi. Dat gaat niet vervelen!
Band staat ook top!
Welke banden gaan weg? Is deze 26 of 24mm?