Panerai Only

Ik mis de submersible nog wel is😭

7 likes

Het verschil in gewicht en ‘draaggevoel’ tussen de 112 en 118 vind ik aanzienlijk. Totaal verschillend om te zien maar beide zo mooi!

Ik heb mijn 3e … over missen gesproken :slight_smile:

Als ik kijk op grijze sites zijn dat vaak juist de horloges met OP logo op de dial. Is dit een uitzondering? Vind m erg mooi (en top bij deze casual outfit btw)

1 like

Thanks! Een PAM leent zich niet voor alle outfits wat mij betreft :slight_smile:

Hier een stukje mbt de instappers

https://www.google.nl/amp/s/www.ablogtowatch.com/cost-entry-panerai-watches/amp/

Base logo met sausage dail is de instapper en deze met sandwich dail en open caseback zit daar net boven

Voor beide is iets te zeggen

4 likes

Ik heb veeleer associaties met een kuisheidsgordel.

Er zit ook nog een kleine modificatie op het uurwerk van de 112. Zwanehals regulatie.

2 likes

Thanks! @Windhund ook natuurlijk. Bereikbaarder dan ik dacht, ook zonder base logo. Maar 44 mm lijkt me groot.

Leuk artikel ook! Die vergelijking met concurrentie onderaan stemt tot nadenken: het is gewoon best een uniek design! :ok_hand:

2 likes

Volgens mij kom je ook uit het zuiden he? Je bent welkom om hem eens te proberen :thumbsup:

1 like

Klopt; het diepe zuiden wel. Woon er niet meer maar kom er nog regelmatig. Leuk idee; bedankt voor de uitnodiging!

Veel dieper dan waar ik zit kan bijna niet :wink:

1 like

Die 44 mm icm de 24mm is zeer draagbaar naar mijn mening… Probeer het en je bent om!

1 like

Kan op zich wel maar dan had je nu waarschijnlijk op een ander forum gezeten :wink: ik laat het weten als ik weer eens in de buurt ben!

@Windhund ook op een 17.5 cm pols? De lug to lug lijkt wel mee te vallen maar dikte is ook een factor.

NA: de PAM00025, net binnen uit Duitsland. Zitten iets teveel straps en buckles bij dus misschien komen er een paar in het blauwe gedeelte. Maar wat een klatser is dit zeg :heart_eyes:

24 likes

Heel gaaf !!! Congrats…

Ben erg benieuwd hoe je dit on the long run gaat bevallen

1 like

Heerlijk hoor. Bij mij altijd een pam in de collectie! En banden en buckles kan je niet genoeg hebben😂

1 like

Geweldig Jeroen!!

@chopin een 17,5 mm pols kan makkelijk! Vraag maar aan @Erik11. Mijn pols is 18 cm

3 likes

Helemaal eens. De pam 44 draagt zeer comfortabel. Ik heb zelf de 1950 case met inhouse movement (redelijk dik) maar geen enkel probleem!

1 like

Geweldig mooi. Dat gaat niet vervelen!

1 like

Band staat ook top!

Welke banden gaan weg? Is deze 26 of 24mm?