Zonsondergang gisteravond
Vorige week al binnen gekomen, nu even tijd voor een paar mooie foto’s. Mijn PAM 1033 op nieuwe Mark Sanders band. Royal Blue draad gestikt.
Gaaf, kan zo op insta:joy:
Jammer dat net de GMT-wijzer verscholen zit, ik zat al te kijken er klopt iets niet
Ik zit net te kijken en onder een bepaalde hoek zie ik een vreemde waas? Het is me nog niet eerder opgevallen. Krijg het er ook niet af. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Zit er een coating op die aan het weg gaan is? Het zit tussen 12 en 3
Hoop niet dat het vocht is ontstaan door de hogere temperatuur en vochtigheid. Ben benieuwd wat het is.
Dan als het je stoort een ander glas in laten zetten.
Je bezel lijkt ook beschadigd boven die plek in het glas. Heb je misschien een muurtje geschampt? Lijkt echt een beschadiging
Ja klopt bezel en lug zijn beschadigd. Draag hem altijd en dan heb je wel eens een ongelukje…
Tegen de tijd dat ie een service nodig heeft laat ik het glaasje wel vervangen, net als de bezel.
Tot die tijd is er een misschien een middeltje om saffier te behandelen?
Plek op de bezel zat er al langer, die gekke waas valt me nu net pas op. Zit al te denken wat ik gedaan heb om dit te kunnen veroorzaken
Zou m toch ff laten testen op waterdichtheid. Kost een paar tientjes maar dan heb je wel zekerheid en het voorkomt misschien meer schade. Kan denk ik alleen van binnenuit komen
Misschien wel een goed idee
Jaaa! Ik ook!
Ik mocht vandaag de 424 van @Stem03 even passen. Radiomir 47 mm met wired lugs. Droeg verrassend genoeg kleiner dan ik dacht!
Mooi clean!!!