Panerai Only

Als verkleurde lume geen probleem is: 914 of 915.

1 like

Helaas liefst geen verkleurde lume

1 like

Ik zou even een mailtje sturen naar de conciërge. Dan word je een dag of 2 later gebeld. Heb ik onlangs ook gedaan. Kunnen alle modellen dan even nalopen aan de hand van je wensen

1 like

Even via de chat contact opnemen en de beste persoon stuurt alle links die voldoen aan jouw wensen.
En welke voorkeur heb je wat betreft Radiomir, Luminor of Submersible?

of de 233 GMT zwart, alleen 10bar ipv de 300m; en de Subs zijn er niet in 44 max handopwind; de 564 is ook een goede optie Luminor 8 dagen manueel en sandwich :slight_smile:

Ik ben benieuwd waar je voor gaat kiezen uiteindelijk

1 like

De 233 komt erg dicht bij en is prachtig :heart_eyes:

Net nu ik dacht er uit te zijn en een Radiomir te willen … zit ik nu weer op die subs te kijken :sweat_smile:

2 likes

Ik wilde altijd een Luminor 44 GMT, mijn vechtgenote en meiden vonden de enorme kroonbeschermer niets voor mij, maar ja who cares wat zij vinden. Maar toen zag ik de PAM00425 in het echt en was verkocht. Dus nu loop ik met een Radiomir rond, en moet zeggen voor mij de beste optie, ondanks de 47mm. Radiomir is voor mij met de wire lugs, de 47mm, de 6837 case, de sandwich, de eenvoud, het Panerai horloge voor mij. Kortom ga eens passen, en ook de grotere modellen :wink: 47mm valt reuze mee.

2 likes

Luminor

Haha mijn vrouw is ook niet voor die grote crownguard. Maar evenzeer niet voor het formaat van de wijzerplaat van de Radiomir. De woorden “dat kan je als bord gebruiken om van te eten” zijn al gevallen :wink:

De 45mm staat mij het best, maar het verschil met 47 is inderdaad niet zo groot als ik dacht.

2 likes

Ik heb ook een Hublot Classic Fusion, ook groot en ook nog eens blauw dus zij was al iets gewoon. D Hublot heeft een vlak glas terwijl de PAM doomed is, dus totaal andere indruk met de zwarte sandwich en de wire lugs. Wellicht moet ze gewoon nog even wennen aan de size :wink: Succes met kiezen en passen.

1 like

Ik heb er zelf een jaar voor nodig gehad om te wennen aan het idee van Panerai. Dus dat zal wel kloppen.

Gelukkig heb ik alle tijd. Elke dag mijn Omega Planet Ocean of Rolex Explorer omdoen is geen straf.

1 like

De allermooiste Radiomir! :heart_eyes:

1 like

Ik ben er ook erg blij mee, zo blij als een aap met zeven lullen :grin:

Edit: even snel een kiekje erbij

17 likes

Gefeliciteerd! Geniet er van

1 like

Mooi hoor staat bij mij ook op het verlanglijstje, een radiomir. Ben er nog niet helemaal uit welke. Veel variatie mogelijk dus moet nog wat meer research doen. Maar ach dat is ook onderdeel van de hobby

maar je hebt wel een andere genomen of ga je nu toch maar weer voor de 425 :wink: :sunglasses:

Nope. Het blijft de 390. Althans, die moet nog binnen komen deze week :joy:

3 likes

Geniet van deze mooie tijd , heb zelf de 424 en is :star_struck:, je kan niet alles hebben en ben nu zeer tevreden met mijn collectie, maar vind de " Pig " super daarin, had ook mooi in de 424 gestaan :sunglasses:

3 likes

Waar wel houden en misschien later de 425 erbij :wink:

1 like