Je weet het als geen ander ;-). Geen spijt hoop ik!
Zeker niet, back home again
heb de 424 al en ga ik donderdag weer ophalen, klaar van service, ze schreven," complete service inclusief wijzers en veerton " . Weet niet wat ze met de wijzers bedoelen maar hoor ik donderdag wel. Of misschien weet iemand van jullie wat ze hiermee bedoelen, wijzers gereviseerd of 2 nieuwe erop gezet, was niks mis mee met de oude
Doorgaans worden er bij de service nieuwe wijzers opgezet, ik begreep altijd om er zeker van te zijn dat zij recht zijn en de kliksluitingen goed zijn. Vaak komen ze er niet netjes van af bij het demonteren. Dat is wat ik altijd heb begrepen, maar hoor graag als ik fout zit.
De PAM00249 is toch uitgevoerd met plexi i.p.v. saffier?
Bedankt Tijn,
we gaan even luisteren of hun dat ook gaan vertellen dan klopt het, laat het in ieder geval weten donderdag avond. De veerton zal wel met het opwinden te maken hebben want klonk net als ( heel droog rubber ) het geluid bij het opwinden. En deze gaat niet in de verkoop, ben zo blij dat hij weer terug is en netjes voor de komende jaren. Prijs was ook zeer acceptabel als ik zo de verhalen hoor
Ja
Jip, sexy plexi
Gewoon mooi !
Gewoon mooi ! Dit is voor mij DE panerai.
Nationaal Park Weerribben Wieden avondzon.
Dat is een mooi stukje Nederland.
Hij is terug waar hij hoort , in zijn stulpje of mijn polsje, grote service maar niet laten polijsten , vind ik niet nodig en blijft hij mooi strak. Hier onder op de foto het verhaal van de service en de reden van het wisselen van de wijzers.

Goed te weten dat de demontage inderdaad dus niet heel lekker is voor de wijzers.
Mooie Panerai voet ook, nice!