Ja zeker! Verschrijving! Wel een hoge 1950-case
Is bij een andere Panaristi die de 086 nu heeft, wou heel graag de Bleu Italien erbij
Da kan beuren.
Ik was zeer geïntereseerd in 'n 320 , maar na een weekend onderzoek kwam ik ook tot die conclusie. Bijna 18mm is toch krap 3mm meer als m’n 177, en dat vond ik teveel van het goede.
Ah balen. Te laat…
Mercikes Kevian,
Heb ook geluk gehad dat ik deze kon bemachtigen, was al heel lang op zoek naar deze. Past mooi bij mijn panerai verzameling. Heb al mijn bandjes erin gedaan maar er gaan er binnenkort 5 uit. Zelf met 10 bandjes in zo’n strap map ben ik al blij.
Zie dat jij van Antwerpen komt, ben ik gelukkig niet alleen, kom zelf van Stad geboren op Zuid, Mogtignystraat.
Stuur maar eens PB als je meer wil weten.
Zijn wel mooie mappen te koop of zelf iets maken
Salukes
Dat ding van ali was een bevlieging. Ik heb voorlopig nog meer dan genoeg plek in mijn horlogedoos, zelfs.
Oorspronkelijk van Ekeren en na een korte tussenstop in het centrum in Berchem beland. ‘t Stad zit diep in m’n hart
Is een dikkertje idd
Das nog dicht in de buurt dan, vandaag hebben ze hier besloten da voor ons Belgie nu code oranje is, moe nie zotter worden
salukes
Steven
Nou zeker, ik schrok me een hoedje bij het zien hoe die om de pols lag bij Youbtjoep filmpjes.
Maar weer een plaatje van de 177. Hier nog op de fenomenale rubberen band.
En over een tijdje weer op een incomming zwarte band.
Heb haast heel de zomer de rubberen band erop gehad. Draagt echt fijn!
Nu het weer wat minder warm is, komen de lederen banden er weer op. Eerdaags moet er eentje van Diaboliq op de mat vallen, ben benieuwd.
Ook VET
Ben benieuwd welke eruit gaan?!
Nice, al blijf ik een stalen band in combinatie met een PAM opvallend vinden.